[S40, 2.0D, 2004r] geometria tylnej osi

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez miro1967 » 5 lip 2017, o 13:59

Witam, mam pytanie odnośnie zbieżności, a mianowicie tylna oś powinna być zbieżna czy rozbieżna?
miro1967
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 13:36
Model: S40
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez peb » 17 lip 2017, o 23:22

Zbieżna
peb
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31 maja 2014, o 15:08
Lokalizacja: Warszawa
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2008

Postprzez Gucio16 » 18 lip 2017, o 11:33

Tylna oś ma regulację można ustawić.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 383
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez kotrol » 19 lip 2017, o 23:02

Ustawiałem w czerwcu zbieżność tył wynik 0°20' po regulacji, pochylenie jest nie regulowane lewe koło -2°12' prawe -1°42'
kotrol
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 cze 2017, o 09:33
Model: V50
Silnik: 2,4 bęzyna
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Mielec


Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości