silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez krzysztof63 » 6 sie 2017, o 18:29
Wywal ten szajs.
-
krzysztof63
- 3 bieg
-
- Posty: 142
- Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
- Model: C 30
- Silnik: D4204T
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
przez JacSwi » 9 sie 2017, o 10:02
Możesz zostawić DPF, są dość dobre zamienniki,koszt około tyś zł,natomiast dobrze by było zainteresować się egr-m,może być przyczyną,pierwszy krok to szczytanie błędów jakie ma auto.
-
JacSwi
- 5 bieg
-
- Posty: 652
- Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
- Model: V50
- Silnik: 1.6d
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Warszawa
przez marex59 » 17 lut 2018, o 10:37
Po co go od razu wywalać ? Fap można po prostu wyczyścić
http://dailydriver.pl/porady/technika/c ... k-stalych/ ja tak zrobiłem i jest jak nowy cena 320 zł a z egr-em to po prosu te ujstrojstwo zaślepić i nie będzie probemu.
-
marex59
- na luzie
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:07
- Model: c30
- Silnik: 1.6 d
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: wolsztyn
przez naprawadpf » 5 kwi 2018, o 12:59
Można sobie poradzić z DPF bez wycinania co wiadomo jest zakazane i za pół roku czy rok może być bardzo mocno kontrolowane. Proponuję Wam koledzy zapoznanie się z naszą ofertą, filtr będzie jak nowy, przerobiliśmy tego tematów z FAP bardzo dużo i się zatykają bez wyjątków, nawet jak mamy dodatek który pomaga przy wypalaniu. W naszej technologii nie wycinamy filtrów oraz nie używamy żadnych żrących chemii która potrafi zniszczyć monolit (wkład) filtra. Ważne jest to że czyszczone są razem z filtrem wszystkie sondy, wtedy mamy rzeczywiste odczyty urządzenia diagnostycznego. Zapraszam na nasza stronę internetową w celu zapoznania się z ofertą oraz kontaktu w razie jakichkolwiek pytań.
www.naprawadpf.eu
-
naprawadpf
- na luzie
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5 kwi 2018, o 12:52
- Model: V50
- Silnik: 2,0
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Iława
przez naprawadpf » 8 kwi 2018, o 21:56
Wszystko jest zależne od kondycji silnika, wtryski, zawór egr itd...jeżeli mamy silnik w dobrej kondycji nie brakuje dodatku do wypalania FAP to gwarantuje że po profesjonalnej regeneracji filtr będzie służył przez kolejne 150-200 tys. km. Jak wiadomo koszt nowego filtra jest wysoki i nie każdy może sobie na to pozwolić, wtedy ludzie szukają jakiejś alternatywy, pozostaje jeszcze nowy zamiennik ale rynek sam powoli to weryfikuje że lepiej regenerować oryginalny FAP niż zakładać nowy zamiennik bo są słabo wykonane i zapychają się 10 razy szybciej.
Pozdrawiamy i zapraszamy,
www.naprawadpf.eu
-
naprawadpf
- na luzie
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5 kwi 2018, o 12:52
- Model: V50
- Silnik: 2,0
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Iława
przez 1511Krzysztof » 3 lip 2018, o 18:26
Łał ciekawe.
-
1511Krzysztof
- 1 bieg
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22 paź 2017, o 13:22
- Model: V50
- Silnik: 2D
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Warszawa
przez Ucando » 20 sie 2018, o 13:51
DPF jest teraz wymogiem, więc jego usuwanie stało się nielegalne i można mieć spore problemy podczas badania technicznego.
Najlepiej jest użytkować samochód wyposażony w DPF zgodnie z jego zastosowaniem, czyli na dłuższych odcinkach, gdzie silnik będzie mógł spokojnie się rozgrzać i przynajmniej częściowo wypalić zgromadzoną sadzę. Warto też pamiętać i przestrzegać procedury dopalania filtra. To bardzo ważne, jeśli zależy nam na bezawaryjnym użytkowaniu takiego auta.
-
Ucando
- 1 bieg
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 19 maja 2017, o 06:15
- Model: V50
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa
przez artek » 21 sie 2018, o 12:39
Gucio16 napisał(a):Ucando napisał(a):DPF jest teraz wymogiem, więc jego usuwanie stało się nielegalne i można mieć spore problemy podczas badania technicznego.
Najlepiej jest użytkować samochód wyposażony w DPF zgodnie z jego zastosowaniem, czyli na dłuższych odcinkach, gdzie silnik będzie mógł spokojnie się rozgrzać i przynajmniej częściowo wypalić zgromadzoną sadzę. Warto też pamiętać i przestrzegać procedury dopalania filtra. To bardzo ważne, jeśli zależy nam na bezawaryjnym użytkowaniu takiego auta.
Odkryłeś Amerykę - brawo.
I Nobla za to dostanie.
-
artek
- 5 bieg
-
- Posty: 751
- Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2008
przez magda621 » 3 wrz 2018, o 14:09
Witam!
Mam problem z DPF. Jadąc auto nagle łapie wysokie obroty i zaczyna dymić. Mechanik powiedział, że muszę wymienić filtr na nowy, bo mojego już się nie da wypalić, ale zastanawiam się czy nie lepsza byłaby regeneracja dpf?
-
magda621
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27 sie 2018, o 14:41
- Model: V50
- Silnik: 2.0
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Polska
przez RyszardWa » 25 paź 2018, o 12:23
Jak dla mnie to regeneracja filtra DPF jest jakąś opcją jeżeli nie chce się kupować nowego filtra. Wystarczy trafić na odpowiedni warsztat i zregenerowany filtr posłuży nam przez dłuższy czas. Ja byłem tutaj
https://szczurek-garage.pl/mechanika-samochodowa/regeneracja-filtra-dpf-fap i zregenerowany filtr służy mi już trzeci rok, a koszt nie był bardzo duży.
-
RyszardWa
- 2 bieg
-
- Posty: 85
- Dołączył(a): 1 wrz 2018, o 18:10
- Model: V40
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Katowice
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości