Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez Zbyszek81 » 2 sie 2017, o 19:30

Dzięki :) A można to usunąć samemu aby się to nie wyświetlało? Pozdrawiam :)
Zbyszek81
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 maja 2017, o 10:05
Model: V50
Silnik: 1.6D
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez Gucio16 » 2 sie 2017, o 19:42

Tak znajdziesz w necie - kasowanie inspekcji volvo.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 383
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez Kajtek » 4 sie 2017, o 20:56

wciskasz przycisk do kasowania km,trzymajac przekręcasz kluczyk w pozycje 2,trzymasz i po chwili komunikat mruga,puszczasz przycisk,przekrecasz stacyjke w pozycje 0,wyjmujesz kluczyk,wkladasz ponownie i sprawdzasz efekt.ja tak kasuje inspekcje oleju i przypomnienie o serwisie.na you tube sa filmiki i na naszym forum tez już ktoś pisal dokładnie.
Kajtek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 101
Dołączył(a): 28 sty 2016, o 23:47
Model: v50
Silnik: 2.0 Diesel
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: southampton.GB

Postprzez tool17 » 5 sie 2017, o 10:50

Witam!
Mam takie pytanie teoretyczne. Czy jeśli kluczyk został wcześniej zatopiony w morzu/jeziorze, to czy o wyłowieiu da się odpalić auto. Teoretycznie po wyjęciu baterii z kluczyka auto i tak odpala, więc podejrzewam że tak. Pytanie, czy zatopiony immobilizer w grocie działa pasywnie (bez prądu) oraz czy jest szczelnie zatopiony w grocie?
tool17
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 lip 2016, o 10:50
Model: V50
Silnik: 1.6D edrive
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez arek01423 » 5 sie 2017, o 14:30

Witam.
Mam pytanie czy ktos z was wymienial filtr paliwa w s 40 z silnikiem 1.8 bo sam niejestem wstanie go zlokalizowac.
arek01423
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 cze 2014, o 09:56
Model: s40
Silnik: 1.8
Rok produkcji: 2005

Postprzez Arek » 6 sie 2017, o 19:34

Witam.(v50)Gdzie jest przekaznik spryskiwaczy lamp i nr.
Arek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 10:56
Model: v50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Olecko

Postprzez Mithrandir » 15 sie 2017, o 00:23

Witam,
Przymierzam się do wymiany paska rozrządu w moim V50 z 2006r z silnikiem 2.4i. Nadmienię iż robiłem takie "cuda" w moich poprzednich autach :), (takoż sądzę że dam radę). Aczkolwiek jest to moje pierwsze Volvo, więc mam pytanie: czy jest coś na co muszę zwrócić szczególną uwagę w tym silniku? Ktoś robił taką wymianę , może chce się podzielić swoimi spostrzeżeniami? Będę wymieniał: pasek, rolkę, napinacz, pompę wody i chłodziwo oczywiście.
Pozdrawiam
Mithrandir
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 sie 2017, o 23:48
Model: V50
Silnik: 2.4i
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Irlandia

Postprzez Tomasz987 » 17 sie 2017, o 21:32

Bardzo mało miejsca jest do wymiany.

Natomiast Ja mam pytanie.Pewnie wiele osób ma w swoich łosiach siatke za grillem.Czy plaster miodu z oczkami o wymiarze 12x6 będzie OK co do zatrzymywania ew.kamieni i wentylacji IC?
Tomasz987
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 cze 2017, o 19:24
Model: V50
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Silesia

Postprzez Gustawbb » 23 sie 2017, o 12:01

Witam
Jak każdy mam jakiś tam problem i liczę na jakąś odpowiedź.
Czujnik temperatury zewnętrznej w moim szwedzie nie działa tak jak powinien co wnioskuje po wskazaniach temperatury np. -15 stopni (gdy w rzeczywistości jest +26 stopni)
Samo złe wskazanie do tej pory mi nie przeszkadzało ale doszło coś jeszcze.

Mianowicie gdy wsiadam do nagrzanego auta wskazuje temperaturę (nie zawsze) pomiedzy +15 a +25 stopni (w rzeczywistości jest pomiędzy 20 a 30 w plusie) gdy włożę kluczyk do stacyjki i przekręcę o jedną pozycję temperatura zaczyna spadać mniej więcej w tempie 1 stopień na sekundę, zazwyczaj aż do kilkunastu stopni poniżej 0.
Mój problem polega na tym że jeżeli zdążę odpalić silnik i włączyć klimę zanim temperatura spadnie poniżej +5 stopni, sprężarka się odpala i mogę cieszyć się chłodem z nawiewu, jeśli jednak wskazanie temperatury jest niższe, muszę zdać się na opuszczone szyby.. ;/
Co więcej zdarzyło mi się również tak, że po starcie odpaliłem klime i przejechałem kilka kilometrów a w tym czasie temperatura spadła, sprężarka się wyłączyła i mogłem "cieszyć" się sauną..

Czy ktoś miał podobny problem? Czy możliwym jest że czujnik temp. zewnętrznej może mieć wpływ na klime?

Pozdrawiam!!
Gustawbb
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 paź 2014, o 18:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Tomasz9876 » 2 wrz 2017, o 21:21

Witam,
Panowie od jakiegoś czasu mam problem z prześwitem w swojej v50.
Na tylnej osi jest różnica 15mm pomiędzy lewą a prawą stroną. Sprężyny nowe nic nie pomogły.
Tomasz9876
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości