[1.8 125KM 03-07] 1.8 Benzyna, zjada olej, to mało powiedziane! Swap silnika.

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika BENZYNA

Postprzez robert1983 » 15 sie 2017, o 07:30

Witam .zastanowiło mnie jedno z tym znikającym olejem,poniewaz od niedawna jestem posiadaczem volvo 1.8 b. i tez przestraszyłem sie że żre olej,jak moja vectra c 2 litry na 500 kilometrów,wracając do volviaka bagnet cały czas suchy,postanowiłem wymienić olej(jestem mechanikiem a nie powieściopisarzem:)).czytam ile tego oleju wchodzi...wszędzie 4.3 litra,pytam w intercarsie jak brałem olej ile???wszędzie 4.3 litra.wymieniam olej +filtr ,ściekło około 3,5 litra,no ok żre.Aleeeeee, zalewam 4.3 litra oleju i na bagnecie tzn na miarce GRUBO ponad górny stan jak jest miarka to około 1 cm nad...hmmm i tu pojawia sie pytanie czy każdy lał te 4.3 litra czy do połowy na bagnecie ,po połowa na na miarce bagnetu to 3,5 litra około bo spuściłem i sprawdziłem,teraz dolewam okoł 600 ml na 1000 kilometrów i stan sie utrzymuje,nie ma suszy na bagnecie.hmmm coś jest skopane tylko nie wiem co.może że miska jest pod kontem a bagnet wchodzi w najpłytszą jej częsc.ciort wie.moze ktoś ma inne przemyślenia
robert1983
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 sie 2017, o 07:16
Model: v50
Silnik: 1.8 benzyna
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: warszawa

Postprzez painface1 » 30 sie 2017, o 12:50

Wymienialem olej w sobote. Tak wyglada miarka po zalaniu 4.3 litra. https://ibb.co/ePRfNQ jest dokladnie w polowie. Ale to prawda, ze trudno jest zmierzyc. Tez zawsze mam zachlapana cala miarke i nigdy nie wiadomo.
painface1
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 13:00
Model: V50
Silnik: Benzyna 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez desini » 4 wrz 2017, o 18:40