[1.6D 110KM 03-07] SILNIK NIE WCHODZI NA OBROTY

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez witek33 » 27 sie 2017, o 09:47

WITAM! MAM TAKI PROBLEM: VOLVO V50 1.6D 110KM 2006R ZAŚWIECIŁA SIĘ KONTROLKA CHECK ENGINE NIE MOGŁEM SPRAWDZIĆ JAKA PRZYCZYNA BO MUSIAŁEM JECHAĆ DO FRANCJI. PO TRASIE ŻADNYCH PROBLEMÓW SPALANIE W NORMIE (6.2L/100 KM PRZY PRĘDKOŚCI 140 KM/H TRASA 1300 KM) PO PRZYJEZDZIE MAŁO JEŻDŻENIA, KONTROLKA ZGASŁA . TUTAJ ZACZYNA SIĘ PROBLEM: AUTO NIE WCHODZI NA OBROTY. OBROTY MAX 3000 MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM? DODAM ŻE SILNIK NA MAKSYMALNYCH OBROTACH CHODZI RÓWNO NIE SZARPIE,NIE KOPCI, ZAPALA BEZ TRUDU. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? POMOŻE KTOŚ? ZA 2 TYGODNIE WRACAM DO POLSKI TROCHĘ SIĘ OBAWIAM POWROTU TAKIM AUTEM. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI. POZDRAWIAM!
witek33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2016, o 07:08
Model: v50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: starogard gdański

Postprzez witek33 » 23 wrz 2017, o 09:38

WITAM. W ZWIĄZKU Z TYM ŻE NA TEMAT KTÓRY OPISAŁEM NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ ODPOWIEDZI,POSTANOWILEM ŻE OPISZĘ CO SIĘ STAŁO MOŻE W PRZYSZŁOŚCI KOMUŚ TO POMOŻE. OTÓŻ ZAPALENIE KONTROLKI CHECK ENGINE BYŁO SPOWODOWANE BRAKIEM PŁYNU eolys 176 infineum f7995 (PŁYN ,KTÓRY SIĘ DOLEWA DO ZBIORNICZKA KOŁO ZBIORNIKA PALIWA CO 60-80000 KM) W TYM MOMENCIE KOMPUTER NIE JEST ZDOLNY DO ODPALENIA WYPALANIA FILTRA I AUTO WCHODZI W TRYB AWARYJNY OGRANICZAJĄC OBROTY DO3000 RPM .NIESTETY MUSIAŁEM WRACAĆ W TAKIM STANIE Z FRANCJI DO POLSKI (MĘCZARNIA , NA AUTOSTRADZIE POD GÓRE WYPREDZAŁY MNIE CIĘŻARÓWKI) ,ALE JAKOŚ DOJECHAŁEM.DOLAŁEM PŁYNU DO ZBIORNICZKA , WPOMPOWAŁEM ŚRODEK DO CZYSZCZENIA DPF(DPF CLEANER) MECHANIK ODPALIŁ WYPALANIE DPF ZE SWOJEGO KOMPA I BOLĄCZKA MINĘŁA .CAŁA OPERACJA TO 300 PLN (200 PŁYN,100 MECHANIK) DODAM ŻE KUPIŁEM PŁYN NA ALLEGRO W NIEORYGINALNYM OPAKOWANIU 200PLN/2L .ORYGINALNE OPAKOWANIE TO WYDATEK OK 200PLN/1L. POZDRAWIAM . MOŻE TO KOMUŚ KIEDYŚ POMOŻE
witek33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2016, o 07:08
Model: v50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: starogard gdański

Postprzez artek » 24 wrz 2017, o 18:34

To chyba jakieś gówno kupiłeś, a nie eolys za 200zł. Oryginalny kosztuje 200, ale za 1 litr.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez witek33 » 26 wrz 2017, o 20:51

masz rację ten płyn wygląda jak gówno w płynie!
witek33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2016, o 07:08
Model: v50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: starogard gdański

Postprzez JacSwi » 27 wrz 2017, o 04:48

Cena to nie wyznacznik jakości.
Są płyny innych producentów i spełniają wszystkie wymogi,w oryginale płacimy za to że to produkt znanej firmy.
Pytanie czy kupiłeś odpowiedni bo są chyba trzy rodzaje.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez witek33 » 27 wrz 2017, o 19:00

tak jak napisałem "eolys 176 infineum f7995 " - taki powinien być do tego rocznika (tak twierdzą w sklepach motoryzacyjnych)
witek33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2016, o 07:08
Model: v50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: starogard gdański

Postprzez artek » 29 wrz 2017, o 09:45

Jak już to płyn się kupuje do modelu silnika, a nie do rocznika, ale ty jesteś fachowiec, to przecież znasz się lepiej.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez artek » 29 wrz 2017, o 10:26

JacSwi napisał(a):Cena to nie wyznacznik jakości.
Są płyny innych producentów i spełniają wszystkie wymogi,w oryginale płacimy za to że to produkt znanej firmy.
Pytanie czy kupiłeś odpowiedni bo są chyba trzy rodzaje.

Akurat z tym płynem to bym uważał, to nie jest jakiś tam płyn, tylko oryginalny do odpowiedniego silnika. A kupienie w nieoryginalnym opakowaniu,
to też o czymś świadczy. Dobrze kurwa, że zamiennika nie kupił. Jeden z drugim kupują jakieś wynalazki, a potem płacz, bo kontrolki się palą i auto nie chodzi jak powinno.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez JacSwi » 29 wrz 2017, o 15:14

A Ty myślisz że jak w oryginalnym opakowaniu to już super, bardzo często te same fabryczki robią towar dla znanych producentów i dla siebie, a płyn kupujesz zależnie od rocznika nie modelu.
Wiem bo wozimy części samochodowe po fabrykach i czasami do Inter Carsu, pewnie byś zadyszki dostał jak byś wiedział ile przepłacasz za brand danej znanej marki.
I jeszcze pewnie myślisz że jeździsz Volvo, a i tu zonk bo to Ford, tyle że w ubraniu Volvo,motory też nie z pod ręki Volvo.
To nie wina produktów, tylko pierwsza sprawa to importerzy złomu z ogromnym przelotem, a dwa nasi mechanicy od napraw Ursusa czy Poloneza (tylko na gaźniku bo wtrysk to już wyższa szkoła), i tu jest kłopot.
Nie krytykuj bo kolega podzielił się wiedzą dla innych a nie chwalił się na co go stać.
I bez urazy,nie chcę nikogo obrazić, nie do tego to forum.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość