[V50, 2.5T, 2005r.] Głośne stuki z prawej strony

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez Robson119 » 12 paź 2017, o 19:29

Drodzy użytkownicy mam mega problem ze swoim Volvo a mianowicie słyszalne sa głośne stuki wręcz walenie z prawej przedniej strony samochodu. Dzieje sie tak gdy skręcę w prawo i dodam gwałtowniej gazu jak i przy jeździe na wprost po wciśnięciu gwałtownie pedału przyspieszenia. Sprawdzałem samochód na stacji diagnostycznej i nic nie wykazało. Przy jeździe po dziurach bez gazu nic nie słychać, gdy skręcam w prawo lub lewo bez gazu nic nie słuchać. Mam problem bo diagnoza padła na przegub zewnętrzny prawy i wewnętrzny prawy. Wyciągnąłem obie półosie gdzie 2 fachowców stwierdziło ze wszystkie przeguby sa idealne (były rozbierane). Wymieniłem łączniki drążka stabilizatora, górne mocowanie prawego amortyzatora (łożysko) oraz tylne tuleje na przednich wahaczach. Samochód był u 2 mechaników i juz nie mam pojęcia co to jest a szkoda pieniędzy na wymianę części które sa dobre. A wali tak jak by miało sie cos urwać :/
Robson119
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 sie 2017, o 15:55
Model: V50
Silnik: 2.5T
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez katalizator » 17 paź 2017, o 20:18

Kolego uzupełnij profil podając model, rocznik i kod silnika. Będzie dużo łatwiej bo teraz każdy widzi rozbieżne dane Twojego samochodu.
Trudno coś podpowiedzieć bo właściwie to wszystko sprawdziłeś prócz łożyska półosi prawej (jeżeli masz takie) oraz łożyska koła prawego.
Avatar użytkownika
katalizator
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 220
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 2.0 D4204T
Rok produkcji: 2007

Postprzez bodzioklb » 22 paź 2017, o 16:19

AWD czy FWD?
bodzioklb
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 cze 2017, o 15:22
Model: V50
Silnik: T5 AWD
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: KLB

Postprzez janekziom » 29 paź 2017, o 17:01

miałem to samo, dokręć pneumatem poduszki amortyzatorów
janekziom
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12 gru 2016, o 17:18
Lokalizacja: Krasnystaw
Model: V50
Silnik: 2.5T AWD
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Krasnystaw

Postprzez Mokry16 » 3 lis 2017, o 16:40

Co masz na mysli mowiac dokrecic pneumatem poduszki?
Jak probuje dokrecic to razem ze śruba obkreca mi sie poduszka, a nie ma jak jej zakontrowac zakladajac pneumata
Mokry16
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 sty 2016, o 14:54
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez janekziom » 5 lis 2017, o 10:12

ja dokręciłem pneumatem i jest gitara
janekziom
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12 gru 2016, o 17:18
Lokalizacja: Krasnystaw
Model: V50
Silnik: 2.5T AWD
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Krasnystaw

Postprzez Mokry16 » 5 gru 2017, o 14:26

Kolego u mnie okazala sie winna poduszka silnika, ta kolo rozrzadu
Mokry16
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 sty 2016, o 14:54
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez szelbi90 » 16 sty 2022, o 16:09

Robson119 odpowiedz czy zdiagnozowałeś problem, mam identyczne objawy.
szelbi90
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 mar 2021, o 13:35
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Pulawy


Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość