Siema,
Jakby ktoś miał ochotę sam sobie zrobić światła do jazdy dziennej na oryginalnych lampach DRL, bez wymieniania włącznika świateł i przeprogramowywania komputera, to wystarczy trochę chęci, czasu, zdolności manualnych, 20zł+oryginalne lampy. Ja miałem przeciwmgielne, które włączyłem tylko dwa razy, pierwszy i ostatni raz, i nigdy więcej nie użyłem, bo mając Bixenony te światła nie dają nic. Chciałem mieć DRL, ale nie jakieś lipne chińczyki, tylko oryginały i nie za 2tyś bo mniej więcej tyle wołają w ASO Volvo, tylko za znacznie mniej. Nie chciałem też ciągać nowych kabli, ciąć tych co są, sztukować, kombinować, tylko wpiąć się do istniejącej instalacji w maksymalny możliwy sposób. Jest to możliwe, prawie wszystko da się zrobić w skrzynce bezpiecznikowej pod maską. Jedyny kabelek jaki trzeba pociągnąć i podłączyć to ten do świateł pozycyjnych/obrysówek, reszta podłączeń to bezpiecznik, przekaźnik i masa.
Światła zapalają się po włączeniu zapłonu (nie martwcie się poborem prądu, obie lampy pobierają niecałe 9W) i włącznikiem świateł ustawionym na 0. Jakiekolwiek włączenie świateł (pozycyjne/mijania) automatycznie wyłącza światła dzienne, czyli wszystko zgodnie z przepisami. Światła gasną chwilę po wyłączeniu zapłonu.
Poniżej schemat układu i dokładny opis podłączenia. Ja takiego zestawu używam już kilka miesięcy i działa bez zarzutów. Lampy DRL kupiłem używane.
Mam nadzieję, że komuś się przyda.
Powodzenia