Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez rutek1536 » 16 lut 2018, o 05:57

jacurbanczyk napisał(a):Dzięki za odpowiedź. Jakie masz zdanie o pękniętej feldze? Jest się czego bać?


Moim zdaniem struktura felgi jest juz naruszona i czy jest zrobiona dobrze czy tak jak to sie mówi pod handel ryzyko jest tak na 50/50 ja bym osobiscie sobie darował bo moze byc dobrze ale mozesz tylko w koszta wejść ale to tylko moje zdanie :)
rutek1536
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5 lut 2018, o 23:36
Model: v50
Silnik: diesel
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Postprzez mrk69 » 22 lut 2018, o 22:11

Cześć, po wymianie oleju mam suchy bagnet. Filtr zmieniony, olej w obudowie filtra jest. Na bagnecie ani śladu. Przy wymianie zlałem wszystko korkiem w misce i wlałem 6 litrów z hakiem....2 tygodnie temu i dalej cisza na bagnecie. Silnik suchy, olej nie idzie w płyn chłodzący. Pomocy :-P
Poszukiwania D5 mode on :-)
mrk69
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 gru 2017, o 22:56
Model: V50
Silnik: 2.4 D5 Summum
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez PrzemekG » 26 lut 2018, o 12:54

Witam v50 2d nie odpala, najpierw szrpalo jak na 3 gary teraz w ogóle nie pali. Filtr paliwa wymieniony uklad odpowietrzony dalej nie podpala. Dodam że na dworze -10
PrzemekG
 

Postprzez Arek1111 » 26 lut 2018, o 16:02

Posiadam volvo s40 2.0hdi . Mam problem . Auto jak jest zimne ciezko pali i kopci do tego z pod maski slychac tluczenie . Jaka to moze byc przyczyna ?
Arek1111
 

Postprzez Arek1111 » 26 lut 2018, o 16:06

Posiadam volvo s40 2.0hdi . Mam problem . Auto jak jest zimne ciezko pali i kopci do tego z pod maski slychac tluczenie . Jaka to moze byc przyczyna ?
Arek1111
 

Postprzez alka1308 » 1 mar 2018, o 16:46

witam-mechanik mi zadzwonił że naprawa pompy 1800zł i każdy wtrysk 550 zł ---To tyle kosztuje??????? Pytam bo sie nieznam kompletnie
alka1308
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 lut 2018, o 12:38
Model: v50
Silnik: diesel 2.0
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Zbyniek81 » 6 mar 2018, o 12:41

Witam. Słyszałem, że można rozpoznać po nr vin czy jest filtr dpf mając ósmy znak - 5. U mnie jest F. Co to znaczy, że go nie ma u mnie?
Zbyniek81
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 sty 2018, o 12:23
Model: V50
Silnik: 1.6D 109 KM
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez lauraua » 6 mar 2018, o 22:20

hej
lauraua
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 mar 2018, o 22:19
Model: laur
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: lauraua

Postprzez natkawia » 9 mar 2018, o 18:01

czesc
natkawia
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 mar 2018, o 18:00
Model: natk
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: natkawia

Postprzez Rafi76 » 14 mar 2018, o 11:14

Witam was i bardzo proszę o pomoc w temacie odpalania Volvo V50 2.0 disel. Tak więc mój problem jest następujący ;1. Auto po długim postoju (na pewno nocy) kręci, silnik startuje ale momentalnie się dławi i chce zgasnąć.
2. Mechanik zzieleniał, natomiast pokazał mi, jak odpalić go w tej samej sytuacji, by nie zgasł.
3. Podczas kręcenia rozrusznikiem po nocy auto odpala i po 1,5 sekundy dusi się i ma wyraźny zamiar zgasnąć. Kilkukrotne dynamiczne wciśnięcie w tym czasie pedału gazu pozwala na zapobiegnięcie temu zjawisku i uda się utrzymać je odpalone. Następne odpalenia przebiegają bez problemu.Nadmienie że wczoraj w serwisie Volvo założyli mi nowy EGR ale problem nie zniknął, sugerowali że to może być problem turbiny ale nie jestem do końca przekonany do ich opinii, może ktoś z was może mi pomóc bo już ręce mi opadają :(
Rafi76
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 mar 2018, o 10:32
Model: V50
Silnik: 2,0 Disel
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Skarżysko

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości