[2.0D 136KM 03-07] Proszę o pomoc

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez Rafi76 » 15 mar 2018, o 09:44

Witam was i bardzo proszę o pomoc w temacie odpalania Volvo V50 2.0 disel. Tak więc mój problem jest następujący ;1. Auto po długim postoju (na pewno nocy) kręci, silnik startuje ale momentalnie się dławi i chce zgasnąć.
2. Mechanik zzieleniał, natomiast pokazał mi, jak odpalić go w tej samej sytuacji, by nie zgasł.
3. Podczas kręcenia rozrusznikiem po nocy auto odpala i po 1,5 sekundy dusi się i ma wyraźny zamiar zgasnąć. Kilkukrotne dynamiczne wciśnięcie w tym czasie pedału gazu pozwala na zapobiegnięcie temu zjawisku i uda się utrzymać je odpalone. Następne odpalenia przebiegają bez problemu.Nadmienie że wczoraj w serwisie Volvo założyli mi nowy EGR ale problem nie zniknął, sugerowali że to może być problem turbiny ale nie jestem do końca przekonany do ich opinii, może ktoś z was może mi pomóc bo już ręce mi opadają :(
Rafi76
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 mar 2018, o 10:32
Model: V50
Silnik: 2,0 Disel
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Skarżysko

Postprzez Ucando » 15 mar 2018, o 11:13

Czy samochód był podpinany pod komputer diagnostyczny? Sprawdzenie błędów mogłoby dużo powiedzieć. Możliwe że może to być także wadliwy czujnik płynu chłodniczego, ale pewności tutaj nie mam bez sprawdzenia błędów, ewentualnie logów silnika.
Poznaj ofertę części samochodowych w sklepie UCANDO.pl - https://www.ucando.pl
Avatar użytkownika
Ucando
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 maja 2017, o 06:15
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Fizool » 16 mar 2018, o 17:40

A sprawdzałeś czy nie masz powietrza w układzie Paliwowym ?
Fizool
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 lis 2017, o 10:38
Model: v50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Oława

Postprzez Rafi76 » 19 mar 2018, o 10:30

Auto było w servisie Volvo i podpinali pod komputer i uznali że błędów nie pokazuje ale choć zastanawia mnie to że skoro oddaje samochód do serwisu z usterką silnika to przy takich objawach powinni najpierw sprawdzić ciśnienie silnika co zrobili dopiero po mojej sugestii. Więc cisnienie jest właśnie wykręcili turbinę i oddali do regeneracji bo na nową mnie na razie nie stać no i zobaczymy jakie będą efekty? w każdym razie po wymianie EGR samochód już na trzecim biegu się dławił a w serwisie sugerują też że korbowody się w tych modelach krzywią i trzeba też tłoki sprawdzić więc już tak namieszali mi w głowie że już sam nie wiem co mam robić a naprawy w ich serwisie są nie na moją kieszeń :( jestem załamany a czeka mnie jeszcze daleka podróż tym samochodem za granice. Dodam że auto stoi w serwisie volvo i czeka na regeneracje turbiny a przy okazji spytałem czy sprawdzali bąbelki powietrza w układzie paliwowym na co otrzymałem odpowiedz że bąbelki paliwa w przewodach paliwowych to normalna rzecz a wy co sądzicie na ten temat? Bardzo was proszę o porady
Rafi76
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 mar 2018, o 10:32
Model: V50
Silnik: 2,0 Disel
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Skarżysko

Postprzez szokun10 » 31 lip 2019, o 02:06

Dzieki chłopaki za odpowiedzi :)
szokun10
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30 lip 2019, o 16:01
Model: v1
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez artek » 31 lip 2019, o 15:54

sp..... szmaciarzu.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości