Usuniecie DPF

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez bartimk » 24 cze 2015, o 19:14

Witam wszystkich mam dość trudne pytanie w, trudnej sytuacji.Otóż Chciałem usunąć filtr cząstek stałych zleciłem tą naprawę pewnej firmie.Panowie podczas usunięcia uszkodzili mój oryginalny sterownik i włożyli mi inny zmodyfikowali oprogramowanie i oddali auto.Na początku wszystko wydawało się być okej ale auto nagle zaczęło strasznie dymić na wolnych obrotach ,gdy stoję na światłach tworzy się za mną chmura dymu.Z tego co sprawdzałem komputer jest z innymi numerami i z innego roku niż ten który miałem.Nie wiem dlaczego nie został założony komputer identyczny jak mój i przeprogramowany tylko jakiś inny.Podejrzewam że problem z tak mocnym kopceniem i błąd komputera który brzmi( niewłaściwe oprogramowanie( C301) to niewłaściwie przerobiony i dopasowany sterownik silnika co wy na ten temat myślicie ? Pomocy nie wiem co z tym dalej robić, oni mówią że a może turbina wtryski itd itp.
bartimk
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 gru 2013, o 18:49
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006

Postprzez Wonski80 » 30 cze 2015, o 20:02

bartimk napisał(a):... zleciłem tą naprawę pewnej firmie...


Naprawę, usunięcie nazywasz naprawą ?! Oj sporo jest tematów i postów w sieci właścicieli którzy zdecydowali się na taką ingerencję i właśnie tak to się kończy, usuwanie DPF, zaślepianie EGR itp przeróbki, teraz koszt przewyższy nowy DPF nie mówiąc że są firmy które wyciągają i wypalają filtr po czym zakładają go ponownie. Nic kolego teraz nie wymyślisz, trafiłeś do psełdo mechaników i sam sobie odpowiedziałeś w swoim opisie co to za firma. Trzymając się za kieszeń wyszukaj firmę która się zajmuje takimi przeróbkami w twojej okolicy i oby nie była tani, bo często drogo oznacza dobrze... którzy naprawią to co zepsuli tamci, wyjdź od źródła, bo jak pojedziesz do zwykłego warsztatu to zaczną szukać przyczyny w turbinie wtryskach itd
Avatar użytkownika
Wonski80
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 maja 2015, o 20:44
Lokalizacja: Kraków okolice
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006

Postprzez micek39 » 12 lis 2015, o 09:15

Witam mam ten sam problem w swoim volvo v50 2.0D. Ja bujam się już z tym 3 rok i ciągle dymie.... Co robić???
micek39
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 09:33
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez wiciak26 » 20 lis 2016, o 13:45

pewnie oprócz dpf wycieli Ci też katalizator, dlatego dymi :)
wiciak26
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 19:43
Model: V50
Silnik: 1.6D
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 20 lis 2016, o 15:56

Tak się kończy nasza narodowa przypadłość. Po co Ci koła, silnik, po co prawo jazdy, tak się kończą poprawki po fabryce, a będzie weselej po nowym roku jak zaczną sprawdzać zgodność spalin z przypisaną normą. A powrót do fabrycznego stanu będzie dużo droższy jak pozbywanie się tego.
Polak potrafi,potrafi sam siebie oszukać i jeszcze wymawiać sobie że to tak ma być.
Usunięcie profesjonalne FAP to jest spora kasa,parę zmian w silniku, inny soft.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 553
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Rockson » 26 mar 2018, o 14:14

Jakby ktoś był zainteresowany sprzedażą wyciętego elementu to polecam zajrzeć na https://www.katalizatory-warszawa.pl/. To dobry sposób na zaoszczędzenie niemałych ilości pieniędzy.
Avatar użytkownika
Rockson
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 lip 2017, o 07:49
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Gdynia


Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości