[2.0D 136KM 03-07] Problem z szarpaniem, obroty 1800-19500

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez darrknorthpl » 6 mar 2017, o 22:01

Mi się udało uporać z szarpaniem, ale podczas walki poszło turbo do regeneracji, nie było przyczyną, ale wynikowo padło, pewnie od tego szarpania
VIDA - odczyt i kasowanie błędów Kraków (Ruczaj)
darrknorthpl
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 17:43
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Kraków

Postprzez JacSwi » 9 mar 2017, o 07:28

I jak walka z problemem?
Naprawione?
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez boyem79 » 3 kwi 2017, o 18:49

Witam,

Mam podobny problem z szarpaniem. Przy delikatnym przyspieszaniu (obr 1800-2000) jest odczuwalne szarpnięcie. Również przy jeździe ze stałą prędkością ( 100km/h, 6bieg) co jakiś czas występuje szarpnięcie. Walczę już z tym od 7 m-cy, byłem w Vol-Car Marki, wymienili jakiś czujnik przy turbinie, lecz problem po kilku dniach powrócił. Jestem umówiony na diagnozę w ASO, mam nadzieję że dadzą rade znaleźć problem. Dam Znać co wyszło.
boyem79
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 kwi 2017, o 18:31
Model: s40
Silnik: 2,0 D
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez luki9632147 » 1 kwi 2018, o 14:14

Witam mam taki sam problem szarpanie ze stała prędkością 1600-1900.
co robiłem:
-egr podmieniony z allegro i adaptowany w autocom.
-wszystkie przewody podciśnienia i zbiorniczek. elektrozawór turbo nowy oryginalny pierbuurg.
-czyszenie przepływomierza
cisnienie paliwa:
wolne obroty- 280bar
1500 obrotów- 700bar
2000obrotów- 680bar
test przelewowy z mojego auta:
https://www.youtube.com/watch?v=_GKF_ISpefw
jedyne co mnie ciekawi to reakcja pedału gazu w diagnostyce.
nie wciśnięty gaz- 6%
wciśnięty na max- 68%

diagnostyka w autocom.
luki9632147
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 kwi 2018, o 13:51
Model: s40
Silnik: diesel 1.6
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Mława

Postprzez Bebini » 15 cze 2018, o 22:41

Witam, czy udało komuś rozwiązać ten problem?
Bebini
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 cze 2018, o 22:05
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Ostroda

Postprzez piotr321 » 28 sie 2018, o 21:33

Tak udało się ;) odłączyłem EGR i problem z szarpaniem po rozruchu i przy jednostajnej prędkości znikł .
Myślę ,że wykasowanie go w komputerze jest najlepszym rozwiązaniem.
Są też inne zalety auto chyba lepiej się zbiera.
piotr321
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 sie 2018, o 07:30
Model: v50
Silnik: 2.od
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez KacperW » 29 sie 2018, o 14:54

Tak jak wyżej, najlepiej całkowicie wykasować EGR poprzez komputer
KacperW
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 sie 2018, o 14:52
Model: V40
Silnik: Diesel
Rok produkcji: 2002
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez artek » 29 sie 2018, o 19:47

KacperW napisał(a):Tak jak wyżej, najlepiej całkowicie wykasować EGR poprzez komputer

Mózg sobie wykasuj baranie.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez piotr321 » 18 wrz 2018, o 08:42

Czy kolejność przewodów w zbiorniku podciśnienia ma znaczenie , jeżeli ma to jaka powinna być poprawna przy układzie z dpf gdzie występuje przepustnica trójdrożna bo na schemacie nie jest to określone.?
piotr321
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 sie 2018, o 07:30
Model: v50
Silnik: 2.od
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez toponim » 21 wrz 2018, o 15:04

raczej
toponim
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 wrz 2018, o 09:37
Model: 60
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Gliwice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość