Trwałość po tuningu

Optyczny i mechaniczny. Pomysły, realizacje, porady, problemy związane z tuningowaniem podzespołów auta

Powrót do Tuning

Postprzez marcinv50 » 23 lip 2015, o 20:13

Moje autko z 2004 roku 2.0 D - 136 koni -> podniesione do 180 i cos okolo 400Nm - auto zrywne idzie jak burza.. mapa zrobiona okolo 20 tys km temu moze 30 - wszystko na pasku Gates XS ( podobno to oznaczenie = wzmocniony ) - 0 problemow , niestety taka zabawa w porzadnej firmie kosztuje ponad 2tys - ale warto :)

Dodatkowo z informacji jakie uzyskałem... bezpiecznie można sobie podnieść do 160 koni i 365 Nm
marcinv50
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 229
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez Timolannister » 6 lut 2017, o 14:56

najpierw należy wszystko dokładnie zbadać, następnie można ze wszystkim kombinować.
centrum konferencyjne
Timolannister
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 37
Dołączył(a): 6 lut 2017, o 14:36
Model: v50
Silnik: 1.6
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Kujawy

Postprzez pranika » 30 lip 2017, o 21:34

Mam znajomego, który się tym para. Jego sugestia co do mojego auta 150kM z 136 jest to bezpieczna granica, coś wyżej, można , ale na moje ryzyko.
pranika
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 lip 2017, o 20:38
Model: s40
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Grzesiek » 2 sie 2017, o 23:14

160-165km to jest tak optymalnie dla tych silników.Ogólnie koni nie musi być dużo moment tutaj robi robote u mnie z 320nm seryjnych na 380nm i 165km róznica jest mega.Jeszcze jak ktoś ogarnięty na sprawnym w 100% aucie zrobi dobry program to auto będzie fajnie jeździło. U mnie jak wstaje turbo to równo ciągnie do odciny i jest cios niutona do końca przez co nie jedno mocniejsze auto się ździwiło a to tylko 165km ale moment robi swoje przez co te auto fajnie jeździ :) Mam intercooler do wymiany bo juz słabo wygląda i wsadze chińczyka z fmic troche wiekszego tak że jeszcze lepiej będzie w cieplejsze dni i jeszcze odrobinę Nm wpadnie
Grzesiek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 102
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:50
Model: S40
Silnik: 2.0D , 1.6DR
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mare332 » 28 lis 2017, o 09:37

Jeśli masz problem z poznawaniem nowych kobiet, to z pewnością rzadko masz też okazję na udany seks. Nie skazuj się na samotność, skoro są panie z http://bambi-london-escorts.com. One są zawsze chętne i nie odmawiają.
mare332
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 lis 2017, o 09:37
Model: afda
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: wawa

Postprzez Jakub170 » 11 gru 2017, o 15:23

A co Twoja wypowiedź ma do tematu? Nie widze nic w tym interesującego.
___
zwrot podatku z niemiec
Jakub170
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 gru 2017, o 12:31
Model: 1111
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Gucio16 » 11 gru 2017, o 15:46

Pierdolnołeś jak łysy grzywką o beton.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 491
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez merdos » 16 mar 2018, o 15:46

moim zdaniem u niektorych nei ma problemow !
merdos
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 mar 2018, o 14:49
Model: S40
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez marcol » 23 maja 2018, o 12:26

każdy z tuningów silnikaniesie ze soba konsekwencje,
na poczatku jest fajnie i super, a w dobrym przypadku po kilku latach coś zaczyna nawalać,
i jeśli to był starszy model to nad wyminą silnika nie zapłaczesz, ale przy nowszych juz zaboli po kieszeni,
przelicz czy ta zabawa CI się na pewno płaca zanim komuś zlecisz modyfikacje
marcol
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 maja 2018, o 11:52
Model: XC6
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron