przez Trifinder » 8 maja 2019, o 15:07
Faktycznie jak na volvo jest zbyt wiele mankamentow.
Tego nie bylo z Mitsubishi a mialem ich cztery.
Blokada kierownicy to powazna sprawa bo gdy nawali, auto nie nadaje sie do holowania.
Skoro czesto sie zacina zawiesza rygiel najlepiej odkrecic od kolumny podwiesic by nie przeszkadzala na kolana przy wsiadaniu.
Mamy wtedy komfort wglądu na jej prace i szybki dostep do serwisowania. Nie blokuje kierownicy co nie ma wpływu na bezpieczenstwo jazdy.
Awaria stacyjki to ostatecznosc. wymiana przekaznika tez.
Gdy wyciagniemy kluczyk rygiel powinien swobodnie pozwolic się wciskać palcem. jezeli tak nie jest odlaczamy kabelek od blokady uwalniamy blokade by ja zabrac do serwisowania we wlasnym zakresie. wyciągamy ostroznie czarny plastik ma on dwa wczepy ktore ustępują bardzo latwo i po wyjeciu blokada powinna pozwolic sie wciskać.
Olejkiem do smarowania maszyn do szycia lub jakim kolwiek smarujemy rygiel i element zamontowany w plastiku i kiedy wszystko pozwala sie swobodnie przemieszczac ostroznie skladamy spowrotem zwracajac uwage na element w plastiku by podczas wsuwania był nacisniety. Plastik wciskamy do oporu na jego miejsce i serwis zakonczony.
Podwieszamy blokade spowrotem podłaczamy kabelek wkladamy kluczyk i mozemy zaobserwowac jak rygiel blokady sie chowa, przekrecamy kluczyk i auto mamy odpalone gotowe do jazdy.
Powodzenia
Kazek