Pedał gazu

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez gertri » 7 sty 2014, o 22:28

Jak przekroczysz tą magiczną prędkość czy masz te objawy, a może to pułap obrotów silnika , daj więcej info.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez gertri » 7 sty 2014, o 22:32

Pedał to cewka z potencjometrem, sam raczej nie może. Liczę ,że kolega wilczyhak się dołączy on w elektrycznych sprawach jest mocny.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 7 sty 2014, o 22:33

Jak przekraczam ta prędkość wszystko ustaje i jest dobrze....jadąc powyżej 130 nic nie odczuwam.Chyba że auto wymusza depnięcia heheheheh
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez marsob82 » 7 sty 2014, o 22:40

Dzięki Gertri za pomoc....pojeżdżę na spokojnie i poobserwuje autko.
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 7 sty 2014, o 22:43

Jedyny wniosek, który mi się nasuwa to uszkodzony pedał-podepnij kompa. Układ przeniesienia napędu, oraz same koła wykluczam bo przenosiły by się na kierownice.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 7 sty 2014, o 22:46

Komp błędów nie pokazuje....podłączałem.
Trzeba narazie jeździć i nie wnikać :)
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 7 sty 2014, o 22:47

Istotna informacja! Czy dzieje się tak na biegu 3 lub 4 lub 5 uwzględniając tą prędkość? sPRAWDŹ NA POSZCZEGÓLNYCH BIEGACH PRZY TEJ PRĘDKOŚCI.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 7 sty 2014, o 22:51

Na 5 biegu....na 6 problemu nie ma
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 7 sty 2014, o 22:56

Wymień filtr-ilość paliwa obstawiam. Jak się to zdarzy przy 170 na 5, czy 6 biegu.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 7 sty 2014, o 23:02

gertri napisał(a):Wymień filtr-ilość paliwa obstawiam.



Ilość paliwa???? Nie jeżdżę na "oparach" a filtry miałem wymieniane 20 października.Dzięki za wskazówki....dobrze jest mądrego posłuchać :)
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości