silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez Nodlik » 30 lip 2018, o 18:12
Witam temat już pewnie byl, kręcę rozrusznikiem z 6 sekund potem kluczyk w drugą stronę zapłon parę razy depne gaz kręcę gaz i lapie
na ciepłym duzooo lepiej, dziś był u mechanika pod kompem błąd EGR i coś tam czujnik turbiny ale mechanik twierdzi że to nie wina takiego lipnego odpalania cposprawdzal i niby że wtryski... może być jakaś inna przyczyna od czego zacząć V50 2005 rok 230k przebiegu. Auto mam od 2 tygodni...
-
Nodlik
- 1 bieg
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30 lip 2018, o 17:57
- Model: V50
- Silnik: 2.0d
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Sosnowiec
przez JacSwi » 30 lip 2018, o 22:50
FAP jest? 05 to będzie chyba bez.
Zgłoś się na priv, ale opcje są takie że EGR albo wtryski.
Na takich wtryskach kolega śmigał 5 lat, tyle że w Mondeo, ale to praktycznie to samo.
-
JacSwi
- 5 bieg
-
- Posty: 652
- Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
- Model: V50
- Silnik: 1.6d
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Warszawa
przez sicioch » 22 wrz 2018, o 15:30
witam,
u mnie jest przypadłość taka że na ciepłym i na zimnym długo trzymam na rozruszniku żeby odpalić. W zimie zdarzało się że odpalał za 2-3 razem. Dźwięk silnika wydaje mi się że jest bardziej klekowaty niż powinien być. Moc jest. Auto kopci tylko z pedałem w podłodze i to tak srogo. licznik pokazuje 268tyś (ale wiadomo jak to ze sprowadzańcami jest).
-
sicioch
- 1 bieg
-
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18 wrz 2017, o 19:11
- Model: v50
- Silnik: 2.0d
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Wwa urs
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości