[2.0D 136KM 07-] Szarpie przy jednostajnej jezdzie między 1600-1950 rpm

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez artek » 22 sie 2018, o 19:49

Trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby wydać na remont auta 18tyś.
Ale jeleni nie sieją, tylko się rodzą.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 560
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez szmydziu » 22 sie 2018, o 21:10

artek napisał(a):Trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby wydać na remont auta 18tyś.
Ale jeleni nie sieją, tylko się rodzą.

Spasuj koleszko. Moja sprawa na co wydaje pieniądze. Moze mam takie hobby że chce miec 11 letnie volvo w idealnym stanie a ty jesli nie masz nic ciekawszego do powiedzenia to poprostu opuść ten wątek i nikogo nie obrażaj od jelenii bo kiedys z zaskoczenia w pysk dostaniesz.
szmydziu
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 20:07
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez artek » 22 sie 2018, o 21:40

Synuś grzeczniej i kto ci rękę rozbuja, żeby mi w pysk dać. Cieszę się, że gówno kupiłeś, kasę wtopiłeś i dalej gówno masz. Prawdopodobnie nie zasługujesz na zadbane Volvo. Kup sobie żuka na gaz :lol: :lol: :lol:
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 560
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez JacSwi » 23 sie 2018, o 05:12

Bez wycieczek Panowie, wepnij kolego w podgrzewanie lusterka jakąś diode, po co i jak jest opisane gdzie$ na stronach, będziesz widział czy auto wchodzi czy nie w procedurę wypalania, a tym samym stwierdzisz czy poprawiacze zrobili robotę, czy poprawili sobie stan konta, bo prawidłowe usunięcie to koszt znacznie większy od kupna nowego filtra (oryginalnego).
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 545
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez asdarek » 20 paź 2018, o 19:59

Witam.
chciałbym podzielić się historią ,moich przygód z szarpaniem;
zaczęło się od gwałtownych "skoków"między 1600-3000 tyś.obr.po wypięciu egr; brak objawów,ale..pow. 3000 obr.odczuwalny spadek mocy,dpf przewierciłem (4 otwory fi 16) auto ożyło,
irytowało mnie wypalanie co 320-325 km.po paru miesiącach takiej jazdy zrobiłem program,i tu zonk po uzyskaniu temp.szarpało od 1600-2200 obr.palił jak smok 8/100.poprawa softu (dpf i egr aut)było ok roku poprawnie,
zaczął poszarpywać na równej drodze miedzy 2000-2200 obr.
wymieniłem obudowę filtra paliwa (pęcherzyki powietrza),bez efektu ,dalej pęcherze i poszarpywanie,
potem montaż elektrycznej pompki paliwa przed filtrem,efekt: zero bąbelków i dalej szarpie,
czyszczenie przepustnicy oraz czujnika temp.dolotu nic nie dało;
wymiana sprzęgła; brak efektów (dwumasa o mało sama się nie rozpadła),chciałem go sprzedać
podczas wymiany oleju wyjąłem poduszkę pod skrzynią biegów,na oko nic jej nie dolegało, miała małe pęknięcie na na jednym ramieniu nowa 60-80 zł.

wymieniłem,ku mojemu zdziwieniu AUTO NIE SZARPIE,
zawsze palił na dotyk ,zero błędów, przebieg rzeczywisty 220 000 km.
asdarek
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20 paź 2018, o 18:56
Model: s40
Silnik: diesel 2.0
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Pszczyna

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości