[2.0D 136KM 03-07] pęcherzyki powietrza w paliwie

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez sicioch » 24 paź 2018, o 21:04



Witam,

Mam zupełnie tak samo jak na filmiku. Czy toś już sie z tym spotkał ?? gdzie szukać przyczyny ?? w zbiorniku czy w filtrze a może gdzieś po drodze ???
sicioch
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18 wrz 2017, o 19:11
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Wwa urs

Postprzez Stanislaw » 15 gru 2018, o 18:56

Wtam dziś wymieniłem filtr paliwa i właśnie zauważyłem że są pęcherzyki powietrza,ale silnik pracuje równiutko i ma moc,nie wiem dla czego,może trza wymienić oryngi na przewodach przy filtrze.
Stanislaw
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 lis 2018, o 18:45
Model: V50
Silnik: Deisel,1998cm
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Todzia

Postprzez katalizator » 5 lut 2019, o 20:01

Jeżeli auto na wolnych obrotach pracuje równo, dalej jeżeli ma moc i przy przyspieszaniu wszystko jest w porządku to ja bym z tym nic nie robił. A jeśli zaczną się problemy to do sprawdzenia po kolei
- oringi,
- wymiana węża zasilającego z filtra do pompy CommonRail zamontowanego na metalowe opaski zaciskowe na śrubokręt
- zarobienie końcówek na węże od nowa (przeróbka oryginalnych złaczy na metalowe opaski)

Po każdej próbie rozszczelnienia układu paliwa należy
- uzupełnić paliwo we filtrze jeśli uleciało (cofnęło się do baku)
- odpowietrzyć układ paliwowy na przykład poprzez założenie ręcznej gruszki ssącej na przewodzie przelewowym - powrotnym do baku (posiada od możliwość rozłączenia w okolicy filtra paliwa) i zasysanie paliwa tak by przeszło od filtra paliwa przez pompe CR aż zacznie rzygać gruszką którą pompujesz
- dalej odpalasz samochód z rozpiętym przewodem przelewowym i w momencie odpalenia łaczysz przewody - chodzi o to by po zdjęciu ręcznej gruszki zanim nie złaczysz przewodów jak było paliwo nie cofnęło się znów bo zapowietrzy układ.

Raz dawno temu czytałem, że zdarzyło się komuś że miał nieszczelność w obudowie filtra paliwa ale to raczej marginalna sytuacja.
Avatar użytkownika
katalizator
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 212
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 2.0 D4204T
Rok produkcji: 2007


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości