Wtam dziś wymieniłem filtr paliwa i właśnie zauważyłem że są pęcherzyki powietrza,ale silnik pracuje równiutko i ma moc,nie wiem dla czego,może trza wymienić oryngi na przewodach przy filtrze.
Jeżeli auto na wolnych obrotach pracuje równo, dalej jeżeli ma moc i przy przyspieszaniu wszystko jest w porządku to ja bym z tym nic nie robił. A jeśli zaczną się problemy to do sprawdzenia po kolei - oringi, - wymiana węża zasilającego z filtra do pompy CommonRail zamontowanego na metalowe opaski zaciskowe na śrubokręt - zarobienie końcówek na węże od nowa (przeróbka oryginalnych złaczy na metalowe opaski)
Po każdej próbie rozszczelnienia układu paliwa należy - uzupełnić paliwo we filtrze jeśli uleciało (cofnęło się do baku) - odpowietrzyć układ paliwowy na przykład poprzez założenie ręcznej gruszki ssącej na przewodzie przelewowym - powrotnym do baku (posiada od możliwość rozłączenia w okolicy filtra paliwa) i zasysanie paliwa tak by przeszło od filtra paliwa przez pompe CR aż zacznie rzygać gruszką którą pompujesz - dalej odpalasz samochód z rozpiętym przewodem przelewowym i w momencie odpalenia łaczysz przewody - chodzi o to by po zdjęciu ręcznej gruszki zanim nie złaczysz przewodów jak było paliwo nie cofnęło się znów bo zapowietrzy układ.
Raz dawno temu czytałem, że zdarzyło się komuś że miał nieszczelność w obudowie filtra paliwa ale to raczej marginalna sytuacja.