Model turbosprężarki 2.0D 136KM

Optyczny i mechaniczny. Pomysły, realizacje, porady, problemy związane z tuningowaniem podzespołów auta

Powrót do Tuning

Postprzez mewaone » 25 sty 2017, o 09:46

Witam wszystkich serdecznie.
Chciałbym prosić o małą pomoc. Czy ktoś może orientuje się jaki model turbosprężarki montowany był w V50 z silnikiem 2.0D 136KM w modelach z początku lat produkcji czyli po prostu przed lift. Wiem, że na pewno jest to GARRETT...
Z góry wielkie dzięki za pomoc ;)
mewaone
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 12:35
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mewaone » 3 lut 2017, o 08:05

Witam,
Widzę, że raczej nikt mi nie pomoże. Chcę przerobić swoją turbinkę i dlatego był mi potrzebny model. Już sobie poradziłem...
Teraz muszę ogarnąć jeszcze kilka rzeczy i walczymy z mocą. :twisted:
Pozdro.
mewaone
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 12:35
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grzesiek » 3 lut 2017, o 15:21

Hybryde zrobiłeś z seryjnej turbiny ? jezeli tak to temat juz sprawdzany i jest bez sensu bo auto bardzo poźno wstaje co z tego ze 200km będzie jak to jeździć się nie da ;)
Grzesiek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 102
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:50
Model: S40
Silnik: 2.0D , 1.6DR
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez artek » 3 lut 2017, o 15:24

mewaone napisał(a):Witam,
Widzę, że raczej nikt mi nie pomoże. Chcę przerobić swoją turbinkę i dlatego był mi potrzebny model. Już sobie poradziłem...
Teraz muszę ogarnąć jeszcze kilka rzeczy i walczymy z mocą. :twisted:
Pozdro.

Przerabiaj, przerabiaj, tylko później nie płacz, że auto nie chodzi.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 557
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez TurboMayster » 6 lut 2017, o 10:12

Witam uprzejmie! Nie mogłem się powstrzymać, aby nie dopisać czegoś od siebie. Według moich informacji to o co pytasz to:
Volvo-PKW C30 2.0 D
Rok produkcji : od 01-2006
Silnik: D4204T
Pojemnosc: 1997 ccm
Moc: 136 KM
760774-9005S
3M5Q6K682BA
Sprawdź czy Ci się pokrywa i odpisz!
TurboMayster
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 lut 2017, o 10:02
Model: V70
Silnik: diesel 2.4
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez mewaone » 21 lut 2017, o 12:29

artek napisał(a):
mewaone napisał(a):Witam,
Widzę, że raczej nikt mi nie pomoże. Chcę przerobić swoją turbinkę i dlatego był mi potrzebny model. Już sobie poradziłem...
Teraz muszę ogarnąć jeszcze kilka rzeczy i walczymy z mocą. :twisted:
Pozdro.

Przerabiaj, przerabiaj, tylko później nie płacz, że auto nie chodzi.


Płakać nie będę, a auto będzie chodziło jak w zegarku! Dzięki za troskę, szkoda tylko, że nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie....

TurboMayster napisał(a):Witam uprzejmie! Nie mogłem się powstrzymać, aby nie dopisać czegoś od siebie. Według moich informacji to o co pytasz to:
Volvo-PKW C30 2.0 D
Rok produkcji : od 01-2006
Silnik: D4204T
Pojemnosc: 1997 ccm
Moc: 136 KM
760774-9005S
3M5Q6K682BA
Sprawdź czy Ci się pokrywa i odpisz!


Wielkie dzięki TurboMayster to mi dużo wyjaśniło. Niestety z powodu braku wolnego czasu musiałem nie co odpuścić temat. Obiecuję, że jak tylko wyciągnę turbinę i odczytam tabliczkę to wszystkie informację odnotuję w temacie.

Grzesiek napisał(a):Hybryde zrobiłeś z seryjnej turbiny ? jezeli tak to temat juz sprawdzany i jest bez sensu bo auto bardzo poźno wstaje co z tego ze 200km będzie jak to jeździć się nie da ;)


Grzesiek owszem taki pierwotnie był plan, ale po dokładnym zgłębieniu tematu odpuściłem, to ma być daily. Do zabawy buduję sobie inne auto... Ogólnie po wprowadzeniu kilku zmian (między innymi hybrydowe turbo) można uzyskać ponad 200KM i jakieś 450NM, ale bał bym się tym autem pojechać w dalszą trasę (no chyba, że przyczepka i drugi silnik w zapasie :lol: :lol: :lol: ). Na fabrycznych podzespołach max można uzyskać jakieś 30% przyrostu mocy. Jedyne co zmienię to wzmocnie sprzęgło, a turbinę zregeneruję.
mewaone
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 12:35
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez artek » 21 lut 2017, o 14:43

Z gówna bata nie ukręcisz. :lol:
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 557
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez Timolannister » 1 mar 2017, o 12:34

Timolannister
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 37
Dołączył(a): 6 lut 2017, o 14:36
Model: v50
Silnik: 1.6
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Kujawy

Postprzez tysiaka » 23 mar 2017, o 17:27

i duzo zaplaciłes za taka konfiguracje ? :)
tysiaka
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 mar 2017, o 13:18
Model: v50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez daniel4443 » 3 lis 2018, o 09:35

Pewnie bardzo dużo ten pan zapłacił za tą konfigurację. Wiem to bo często w moim aucie zajmuje się takimi tematykami.
daniel4443
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 lis 2018, o 09:34
Model: ww
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: wawa


Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości