pochylenie koła

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez dolgo84 » 21 sty 2014, o 22:59

Witam.
Jasik czas temu miałem kolizje koleś unikając wjechania w tyl innego skręcił w lewo i z całym impetem walną w moje prawe kolo. i tu zaczynają się problemy wymieleniem wszystko co sie dalo amortyzator łączniki końcówki drążek(bo sie poddał i pękł) ławę(badz saniki jak kto woli) wahacz i koło dalej jest w niewielkim stopniu pochylone. Volvo nie ma ustawień do pochyłości koła. po blachach nie widać aby coś się działo albo było nie tak.

moje pytanie czy zwrotnica mogła tez sie podać??

jeśli nie to co może być przyczyną czy można sprawdzić jakoś podłożnice bać gniazdo kielicha(gołym okiem nic nie widać blacharz nic nie widział ) gdzie mogła się poddać konstrukcja.

przypominam ze cale uderzenie przyjęło kolo.
dolgo84
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10 lip 2013, o 14:19
Model: v50
Silnik: 2.0 TD
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 22 sty 2014, o 15:49

Witaj. Napisz czy części wymienione kupowałeś nowe, czy ,,dobre używki""?
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez dolgo84 » 22 sty 2014, o 19:15

wszystko nowe amorki KYB a zawieszenie trw
dolgo84
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10 lip 2013, o 14:19
Model: v50
Silnik: 2.0 TD
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 22 sty 2014, o 19:44

Jeżeli wszystko nowe, a mocowanie górne mc'pherson ok, to postaraj się wyregulować kąt poprzez przesunięcie sanek, zawsze jest możliwość ,,kiwnięcia'' nimi.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez dolgo84 » 22 sty 2014, o 22:48

gertri napisał(a):Jeżeli wszystko nowe, a mocowanie górne mc'pherson ok, to postaraj się wyregulować kąt poprzez przesunięcie sanek, zawsze jest możliwość ,,kiwnięcia'' nimi.


sanki dostały dosc mocno wraz z wahaczem kopiłem używke, ale problem dzis rozwiązałem okazała się zwrotnica myslalem ze ten element raczej ma małe prawdopodobieństwo aby go uszkodzić a jednak ;)

jedyny plus taki ze cały zawiech wymieniony naszczescie na koszt ubezpieczalni + mała nadwyżka
dolgo84
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10 lip 2013, o 14:19
Model: v50
Silnik: 2.0 TD
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 23 sty 2014, o 19:34

Witaj-. Tak szybko czytałem, że przeoczyłem zwtotnicę :oops: .
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez cdepik03 » 7 kwi 2023, o 13:35

Witajcie! Mam pytanie dotyczące sanek metalowych https://wado.net.pl/sanki-metalowe/. Czy ktoś z Was ma takie sanki lub zna dobrego producenta w tej dziedzinie? Chętnie poznam Wasze opinie i polecenia!
Avatar użytkownika
cdepik03
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 paź 2022, o 12:33
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość