[2.0D 136KM 07-] problem z moca

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez iwon » 17 sty 2016, o 10:09

witam mam pytanie do klubowiczow wczoraj podczas jazdy moje v 50 2 o d jagby stracilo moc po krotkiej przerwie i zgaszeniu go jechal juz normalnie pierwszy raz cos takiego mialam jesli ktos wie o co chodzi to prosze o porade jeszcze byl komunikat potrzebny serwis silnika pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz :)
iwon
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 sty 2016, o 09:55
Model: v50
Silnik: 2 0 d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: sieradz

Postprzez marcinv50 » 17 sty 2016, o 11:43

Czy przed tym zadusiłeś auto przeciągając go za bardzo na obrotach ? Turbina przeszła w tryb awaryjny - jeśli było tak jak napisałem to nie przejmuj się niczym - tylko po prostu nie przeciągaj obrotów tak mocno ( pewnie poszło powyżej 3,5 tys.) jeśli nie to przyczyny przechodzenia w tryb awaryjny trzeba poszukać gdzieś indziej.
marcinv50
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 229
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez abart » 18 sty 2016, o 05:40

Ale kolego dałeś porade....
"jeździj najlepiej do 2000 obr/min i bedzie dobrze"
Auto ma śmigać w całym zakresie...ja swojego moge przeciągnąć do 4000 obr/min i nic się nie dzieje.
I TAK MA BYĆ! :P

Koleżanko najprawdopodobniej mogło nastąpić przeładowanie turbiny i została ona odcięta żeby nie narobiła bałaganu ale jest to oznaka że czas będzie zacząć myśleć o mechaniku jeśli się to będzie powtarzać.
Zasyfiona geometra w turbinie...ewentualnie czujnik sterowania turbo.

Pozdrawiam :D
abart
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 148
Dołączył(a): 8 sie 2014, o 10:23
Lokalizacja: Warszawa-Płock
Model: V50
Silnik: 2.0D +
Rok produkcji: 2007

Postprzez dmaciekd » 27 sty 2016, o 20:09

Polecam sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania i podłączyć pod komputer. V50 w dieslu lubi zapomnieć sobie o mocy
dmaciekd
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 sty 2016, o 19:44
Model: V50
Silnik: 2.0 D 136 PS
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Kraków

Postprzez iwon » 31 sty 2016, o 17:37

Ostatnio byl wyjmowany akumulator do ladowania czy to moze miec wplyw na moc bo jest gozej raz moc jest raz mie ma nawet ginie podczas jazdy znacie moze jakis dodry warsztat z lodzkiego
iwon
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 sty 2016, o 09:55
Model: v50
Silnik: 2 0 d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: sieradz

Postprzez marcinv50 » 31 sty 2016, o 21:16

"Auto ma śmigać w całym zakresie...ja swojego moge przeciągnąć do 4000 obr/min i nic się nie dzieje."

Przeciągnij auto na 2 biegu do 4 tys. obrotów i nie powiesz mi ze auto ci się nie zdusi... miałem własnie taki przypadek - ze po zbyt mocnym przeciągnięciu na 2 do 4 tys. może nawet lekko ponad - auto się zdusiło ,turbo przeszło w tryb awaryjny i wyskoczył komunikat "wymagany serwis silnika" - na szczęście nic się nie stało i po zgaszeniu i zapaleniu silnika wszystko wróciło do normy i komunikat już się nie pokazał.

Dlatego zadałem pytanie czy nie przeciągnięto zbyt mocno obrotów - przeczytaj 1 post
marcinv50
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 229
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez iwon » 2 lut 2016, o 20:31

U mech na kompie wyszlo ze zawor erg jutro jest i zobaczymy co bedzie.pozdro.
iwon
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 sty 2016, o 09:55
Model: v50
Silnik: 2 0 d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: sieradz

Postprzez RomekS » 15 maja 2016, o 17:00

twój problem najszybciej rozwiąże dobry serwis. Skontaktuj się z kimś naprawde sprawdzonym. Oni szybciej znajdą problem i rozwiążą go. Mój znajomy miał podobny przypadek i zgłosił się do http://www.rad-kow.pl/. Dlatego wydaje mi się, że jak zgłosić się do nich to Ci pomogą.
RomekS
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 93
Dołączył(a): 16 mar 2016, o 19:01
Model: v50
Silnik: 2,0
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez kewals » 13 kwi 2019, o 11:36

Witam,
podepnę się pod temat, wracałem ostatnio autostradą, jechałem sobie spokojnie jednostajnie bez szaleństw około 120Km/h i nagle auto straciło moc, komunikat "WYMAGANY SERWIS SILNIKA"... po analizie błędów VIDĄ mam takie coś:

ECM-2263 Turbocharger (TC) control. Faulty signal
ECM-0234 Turbocharger (TC) control. Pressure too high

Jak myślicie może to być wina elektrozaworu? 2 lata temu zmieniałem go na nowy...
Czy szukać przyczyny w innym miejscu?

Bardzo proszę o pomoc.
kewals
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 paź 2017, o 17:32
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: GKS


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości