silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez vertenon » 14 lip 2019, o 18:44
Dzień dobry.
Mam problem z odpaleniem silnika, w przypadku gdy nie był uruchamiany przez co najmniej kilka godzin. Kręcę nawet do 10sekund zanim odpali za pierwszym razem (akumulator sprawny i doładowany). Gaszę silnik po kilku sekundach i próbuję znowu - 2-3sekundy - uruchomiony. Każda kolejna próba uruchomienia przebiega pomyślnie, aż do odczekania kilku godzin. Zauważyłem też, że największy problem jest, gdy odpalam go rano po chłodniej nocy (ok. 10 stopni). Wymieniony został filtr paliwa wraz z przewodem wychodzącym z tego filtra (przewód fabryczny). Układ został oczywiście odpowietrzony po wymianie, jednak kompletnie nic to nie pomogło - jest tak jak było przed wymianą. Co może być przyczyną, na co zwrócić uwagę przy diagnozie?
Proszę o pomoc
-
vertenon
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5 maja 2019, o 08:59
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: lubelskie
przez toomasz » 26 sie 2019, o 13:06
Rozwiązałeś ten problem ?? Mam te same objawy i już jeden mechanik nie poradził sobie.
-
toomasz
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26 sie 2019, o 13:02
- Model: v50
- Silnik: 2.0d
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Szczecin
przez Dani84 » 1 paź 2019, o 20:54
Witam chciałbym zapytać czy już wiadomo co to było bo mnie też to spotkał rano długo kręciaku akumulator nowy. Niewiem co jest.
-
Dani84
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1 paź 2019, o 20:44
- Model: V50
- Silnik: 2.0 diezel
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
przez KamilM » 4 paź 2019, o 08:38
Zmagałem się z tym przez ostatnie miesiące. Po nocnym postoju, a pod koniec - po kilku godzinach stania, nie odpalał. Jakby zapowietrzony/brak paliwa.
Przejrzany cały układ paliwowy, wymieniony filtr paliwa, wymienione przelewy na wtryskach i skończyło się regeneracją pompy WC. Przebieg 200tys. km.
Pozdrawiam.
-
KamilM
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4 paź 2019, o 08:29
- Model: V50
- Silnik: 2.0D 136KM
- Rok produkcji: 2009
- Lokalizacja: Bydgoszcz
przez Dani84 » 8 paź 2019, o 19:20
Dzięki wielkie koledze mam nadzieję że to pomoże....
-
Dani84
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1 paź 2019, o 20:44
- Model: V50
- Silnik: 2.0 diezel
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
przez martinaward » 18 paź 2019, o 09:14
Akumulator jest istotny, i to bardzo, ale nie wiem jak kupić, go aby nie żałować. Na co zwracacie uwagę podczas zakupu akumulatora? Z góry dziękuje Wam wszystkim za odpowiedzi.
-
martinaward
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 18 paź 2019, o 09:10
- Lokalizacja: Poznań
- Model: v50
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Poznań
przez darianastya » 22 paź 2019, o 13:34
hejka
-
darianastya
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22 paź 2019, o 13:34
- Model: dari
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: darianastya
przez lturner » 15 sty 2020, o 12:36
Może warto zastanowić się nad wymianą filtrów i zbiornika paliwa, który mógł ulec uszkodzeniu w wyniku korozji, na przykład poprzez jakość paliwa. Do zwykłego samochodu osobowego nie będzie ciężko znaleźć zbiornika od producenta krajowego.
-
lturner
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 15 sty 2020, o 12:32
- Lokalizacja: Wrocław
- Model: V50
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Szczecin
-
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości