Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.
Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY
przez marsob82 » 25 kwi 2014, o 15:44
Witam,
Może ktoś z Was miał problemy z wymianą tylnych amortyzatorów...Już drugi mechanik rozkłada ręce i mówią że żadne nie pasują.
Dzisiaj drugi z nich powiedział że prawdopodobnie zostaje tylko ASO i to będzie koszt ok 1700 za sztukę...Na amorkach mam napisane SACHS 89 4104 444 128 oraz 3M51-18K077-EC (niby to symbol Forda)...czy faktycznie pozostaje mi tylko ASO??
-
marsob82
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
- Lokalizacja: Białystok
- Model: V50
- Silnik: Diesel,2.0,136KM
- Rok produkcji: 2004
przez gertri » 25 kwi 2014, o 18:42
Witaj. Niech odpowie co jest nie tak. Zmień mechanika
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez marsob82 » 25 kwi 2014, o 20:06
Tylko to już drugi mechanik i każdy mówi to samo zarówno jeden jak i drugi zamówili Keyaby i h.. z grzybnią
-
marsob82
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
- Lokalizacja: Białystok
- Model: V50
- Silnik: Diesel,2.0,136KM
- Rok produkcji: 2004
przez gertri » 26 kwi 2014, o 05:20
Niech wykażą różnice co jest nie tak. Skok, praca, mocowanie, średnica.
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez marsob82 » 26 kwi 2014, o 08:01
-
marsob82
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
- Lokalizacja: Białystok
- Model: V50
- Silnik: Diesel,2.0,136KM
- Rok produkcji: 2004
przez marsob82 » 29 kwi 2014, o 20:59
Ktoś spotkał się z tym problemem???? Dodam że mam amorki SACHS NIVOMAT i zwykłe nie pasują.Mechanicy mówią że można jedynie ingerować w zawieszenie ale to ma kosztować ponad dwa tysie
-
marsob82
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
- Lokalizacja: Białystok
- Model: V50
- Silnik: Diesel,2.0,136KM
- Rok produkcji: 2004
przez gertri » 29 kwi 2014, o 21:03
Napisz co jest nie tak, nie pisz co mówią mechanicy, dlaczego nie można ich założyć? Czy jest kwestia rozmiarów, czy chodzi o poziomowanie auta?
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez marsob82 » 29 kwi 2014, o 21:09
Mają inne mocowanie i żadne typu KYB nie pasują a poza tym są wzmocnione.Niby tego typu są w modelach wyższych tzn XC70.Wpisz jak możesz SACHS NIVOMAT i zobacz różnicę w budowie
-
marsob82
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
- Lokalizacja: Białystok
- Model: V50
- Silnik: Diesel,2.0,136KM
- Rok produkcji: 2004
przez gertri » 29 kwi 2014, o 21:17
Ile kosztuje oryginał?
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez marsob82 » 29 kwi 2014, o 21:21
Na allegro 1850 za sztukę....chyba będę musiał kupić używkę za 700 i liczyć że trochę pociągnie
-
marsob82
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
- Lokalizacja: Białystok
- Model: V50
- Silnik: Diesel,2.0,136KM
- Rok produkcji: 2004
Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości