amortyzatory tylne

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez marsob82 » 25 kwi 2014, o 15:44

Witam,
Może ktoś z Was miał problemy z wymianą tylnych amortyzatorów...Już drugi mechanik rozkłada ręce i mówią że żadne nie pasują.
Dzisiaj drugi z nich powiedział że prawdopodobnie zostaje tylko ASO i to będzie koszt ok 1700 za sztukę...Na amorkach mam napisane SACHS 89 4104 444 128 oraz 3M51-18K077-EC (niby to symbol Forda)...czy faktycznie pozostaje mi tylko ASO?? :shock:
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 25 kwi 2014, o 18:42

Witaj. Niech odpowie co jest nie tak. Zmień mechanika ;)
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 25 kwi 2014, o 20:06

Tylko to już drugi mechanik i każdy mówi to samo zarówno jeden jak i drugi zamówili Keyaby i h.. z grzybnią
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 26 kwi 2014, o 05:20

Niech wykażą różnice co jest nie tak. Skok, praca, mocowanie, średnica.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 26 kwi 2014, o 08:01

Tego typu amorki posiada mój volviak http://translate.google.pl/translate?hl ... 6bih%3D597
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez marsob82 » 29 kwi 2014, o 20:59

Ktoś spotkał się z tym problemem???? Dodam że mam amorki SACHS NIVOMAT i zwykłe nie pasują.Mechanicy mówią że można jedynie ingerować w zawieszenie ale to ma kosztować ponad dwa tysie
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 29 kwi 2014, o 21:03

Napisz co jest nie tak, nie pisz co mówią mechanicy, dlaczego nie można ich założyć? Czy jest kwestia rozmiarów, czy chodzi o poziomowanie auta? :oops:
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 29 kwi 2014, o 21:09

Mają inne mocowanie i żadne typu KYB nie pasują a poza tym są wzmocnione.Niby tego typu są w modelach wyższych tzn XC70.Wpisz jak możesz SACHS NIVOMAT i zobacz różnicę w budowie
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 29 kwi 2014, o 21:17

Ile kosztuje oryginał?
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez marsob82 » 29 kwi 2014, o 21:21

Na allegro 1850 za sztukę....chyba będę musiał kupić używkę za 700 i liczyć że trochę pociągnie
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Następna strona

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości