przez mr-fix.pl » 8 maja 2014, o 21:15
gdyby to był zły odczyt poziomu auta, to obie lampy by wariowały (no chyba, że jakimś zbiegiem okoliczności druga lampa ma uszkodzone serwo).
Nie miałem jeszcze w rękach lamp xenonowych, ale zazwyczaj jeżeli lampa świeci strasznie nisko, to cały odbłyśnik wyskoczył z zatrzasku. wyciągnij lampę, odepnij kostkę el., otwórz klapkę do wymiany żarówki i sprawdź w środku wszystko jest sztywne i się nie buja. sprawdź też czy z wnętrza nie wypadnie jakiś wyłamany element. przy okazji odpięcia wiązki serwa powinny się poruszyć (przynajmniej w halogenowych soczewkach tak jest).
Xenon ma samopoziomowanie, co w praktyce oznacza, że w czasie jazdy cały czas serwa regulują wysokość wiązki światła przez co te części wcześniej się zużyją niż w instalacji tradycyjnej.
Ostatnio edytowano 10 maja 2014, o 13:04 przez
mr-fix.pl, łącznie edytowano 1 raz