Hej,
Może ktoś miał podobny problem:
W zeszłym tygodniu zapalił mi się czerwony trójkąt śmierci, do tego komunikat "zalecany przegląd silnika" (komputer mówi po niderlandzku, ale tak to się chyba tłumaczy).
Podpięcie pod prosty interfejs pokazało dwa błędy: P2585, P2459. Poszukałem, poczytałem i stwierdziłem, że to może być brak płynu do FAP, (249k przebiegu, nie wiem kiedy był dolewany, mam go od 221k).
Pojechałem z tematem na warsztat. Chłopaki telefonicznie przekazali mi, że jest błąd komunikacji i do wymiany będzie wiązka lub zbiornik na płyn do FAP.
Jak często nawalają te zbiorniczki? Czy problem z komunikacją nie powinien wskazywać na ADM (czy moze modół jest bezpośrednio w zbiorniku)? I najważniejsze, czy szykować hajs ?
E: DPF wymieniony rok temu razem z czujnikiem ciśnienia, moc w normie