[V50, 1.6 benz, 2005] wysokość zawieszenia

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez ppkdsvbs » 18 kwi 2018, o 20:33

Panowie,

rok temu zmieniłem przednie springi na KYB RC3460 i zrobiłem na nich ok 15k km. Przód stał sporo wyżej niż tył, więc w grudniu 2017 wpadły KYB RA6691 na tył, czyli powinien być komplet. Tył faktycznie się trochę podniósł. Według miary od podłoża do nadkola mam ok. 68,5 cm z przodu i z tyłu, więc równo, ale optycznie przód jakby wyżej.

Wymieniał ktoś komplet springów i może sprawdzić jak to jest u Was? Albo czy przód trochę siadł po czasie?

Wkurza mnie wygląd auta i nie mam pomysłu jak obniżyć przód. Sprężyny innych producentów niż KYB są o kilka mm wyższe, drut podobnej grubości, a nie chcę iść w obniżające Eibachy, więc jestem w kropce.
ppkdsvbs
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 kwi 2018, o 20:23
Model: V50
Silnik: 1.6 benzyna
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Poznań

Postprzez ppkdsvbs » 6 maja 2018, o 22:00

Nikt nie zmieniał sprężyn w V50?
ppkdsvbs
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 kwi 2018, o 20:23
Model: V50
Silnik: 1.6 benzyna
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Poznań

Postprzez salber2010 » 15 maja 2020, o 13:04

Ja bede wymieniał niedługo. Jedna poszła. Jeżdżę na pęknietej na razie. Pytanie - wymienia się jedną czy lewą i prawą na raz? Wymienia sie też odboje czy niekoniecznie? Dzięki. Pozdrawiam
salber2010
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6 gru 2014, o 19:50
Model: v50
Silnik: 1800
Rok produkcji: 2004

Postprzez JacSwi » 15 maja 2020, o 17:09

Zawsze para.
Handlarzyna zmienia jedną, a efekty wychodzą szybko u nowego właściciela.
Jak ze skarpetami, zmienia się jedną, czy dwie?
Jak masz możliwość finansową podmień amorki ( przód i tak musisz wszystko rozbierać ) na nowe i jeśli stwierdzisz że odboje są popękane to podmieniaj( nie kosztują dużo).
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 597
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 15 maja 2020, o 17:12

I delikatnie ze śrubami podstawy amorka (górną ), lubią się łby nakrętek odrywać, i efekt jest taki że trzeba śruby odcinać.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 597
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości