[2.0D 136KM 03-07] Brak wysokich obrotów. Szarpie silnik

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez robert » 15 lip 2014, o 12:18

Witam

jestem całkiem nowy a swoje Volvo mam niecały miesiąc. Volvo V50, 2.0 d 2005r.
Mam problem polegający na tym ,że po odstawieniu auta, które raczej nie sprawiało kłopotów, na drugi dzień okazuje się, że po odpaleniu mocno trzęsie silnikiem a obrotomierz prz y wciśnięciu pedału gazu nie wskakuje na wyższe obroty. Pozostaje na 1100/min obrotach. Nie wiem ale podnosząc maskę zauważyłem, że z jednego z (chyba to się nazywa zawór zwrotny intercooler'a wyskoczył wężyk. w drugim siedził. wsadziłem nic nie pomogło. Zauważam ze akurat zbliża się okres wymiany filtrów. Czy sądziecie że może to być filtr powietrza. W ytm samym dniu, w którym go odstawiłem myłem go na myjce,ale nie silnik.

Rozmawiałem z kumplem powiedział, że niepracuje turbina. Strasznie kołysze autkiem. poduchy chyba w porządku
robert
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 11:54
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez robert » 21 lip 2014, o 20:12

Już zrobione. Okazało się, że w kompie były błędy (dotyczyły wtrysków). Silnik przeszedł w tryb awaryjny. Usunięto błędy i jest ok.
robert
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 11:54
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez robert » 21 lip 2014, o 20:12

:D Już zrobione. Okazało się, że w kompie były błędy (dotyczyły wtrysków). Silnik przeszedł w tryb awaryjny. Usunięto błędy i jest ok.
robert
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 11:54
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez cichyad » 6 wrz 2020, o 12:23

Witam proszę o pomoc dotyczy v50 2.0 136km:
objawy: obroty do 3000 po chwili spadają do 1100 i auto zaczyna szarpać.
Naprawy: zmienione wtryski na nowe(2 lata gwarancji) , bardzo mocno zregenerowana pompa wysokiego ciśnienia (2 lata gwarancji), wyczyszczony wcześniej cały układ paliwowy łącznie z odkręceniem i myciem baku paliwa, wymienione wężyki podciśnienia, filtr paliwa, filtr powietrza, olej wyczyszczona listwa wysokiego ciśnienia,Auto dalej nie jeździ. Po podłączeniu komputera i wykasowaniu błędów auto przez kilka chwil działa normalnie po czym traci obroty i wchodzi w 1100 i nie ma siły oraz szarpie.

. bardzo mnie to już zmęczyło..
Poniżej pamięć błędów:

Pamięć błędów - Odczyt (03.09.2020 / 08:43)
Kod Opis Opis
0380 Nieprawidlowy przekaznik swiecy zarowej -
C118 Błąd komunikacji, układ sterowania dozowania dodatku (ADM) -
2584 Błąd komunikacji, układ sterowania dozowania dodatku (ADM) -
042B Tylny czujnik temperatury katalizatora, nieprawidłowy sygnał -
2135 Czujnik polozenia pedalu przyspieszenia; sygnal niestabilny -
062B Zawór wtryskowy stopnia wyjściowego, nieprawidłowy sygnał -
042D Tylny czujnik temperatury katalizatora, zbyt wysoki sygnał -
1201 Zawór wtryskowy stopnia wyjściowego, brak sygnału
cichyad
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 wrz 2020, o 12:20
Model: v50
Silnik: 2000
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: orki


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości