Witam serdecznie.
Jestem posiadaczem Volvo S40 1.8 125km benzyna, 2004 rok. Silnik posiada przebieg 140tyś. (wątpię, że prawdziwy). Samochód został sprowadzony, wyposażony w instalację gazową firmy PRINS. Pierwszy problem z silnikiem miał miejsce zaraz po zakupie, po przejechaniu 200 km silnik zaczął nierówno pracować i stukać. Wtedy okazało się, że powstały luzy zaworowe. Luzy były na jednym z cylindrów i na tym jednym zawory zostały wymienione. Po przejechaniu 3 tyś. km silnik zaczął znów głośno pracować, okazało się, że obróciła się panewka. Silnik przeszedł remont, zostały wymienione pierścienie olejowe, panewki, korbowód, na którym obróciła się panewka i wał. Następnie okazało się, że kolejny raz pojawiły się luzy na kolejnym cylindrze (1mm), które tym razem zostały wyregulowane.
Niestety, ale dla mnie silnik nie pracuje poprawnie, stuka co według mnie nie powinno mieć miejsca odwrotnie jak twierdzi mechanik, który uważa, że ten silnik już tak pracuje.
Poniżej dodaje filmik i proszę o opinie oraz pomysły czym może być to spowodowane.
https://www.youtube.com/watch?v=nJ_4iw0aZ5o