[2.0D 136KM 03-07] Problem z szarpaniem, obroty 1800-19500

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez abart » 10 sie 2014, o 21:34

Ja u siebie nie mam komputera więc co do zwiększenia spalanie nie wiem ale u mnie szarpanie występuje okresowo i nie od razu. Czasami muszę przejechać parę km na równym gazie i szarpanie pojawia się stopniowo.
abart
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 148
Dołączył(a): 8 sie 2014, o 10:23
Lokalizacja: Warszawa-Płock
Model: V50
Silnik: 2.0D +
Rok produkcji: 2007

Postprzez katalizator » 11 sie 2014, o 20:19

abart nie znam się to Ci jeszcze doradzę :-)
1. Przeczyść pędzelkiem przepływomierz powietrza (musisz zdjęć obudowę filtra powietrza, do tego przepływomierza podłączone jest także złącze kablowe), obejrzyj filtr powietrza, jeśli jest zabrudzony a nie masz drugiego na ewentualną wymianę to przedmuchaj go sprężonym powietrzem).
Jeśli nie pomaga,
2. Odłącz wężyk podciśnienia od prawej przepustnicy kolektora dolotowego, a dokładniej przepustnicy dozującej gorące powietrze z Turbiny. Skoro masz wycięty FAP to możesz bezpiecznie jeździć z odłączonym wężykiem, jeśli w ogóle to jest przyczyną problemu u Ciebie. Odłączony wężyk podobno należy zaślepić np. poprzez złamanie go i owinięcie izolacją, choć ja uważam, że niekoniecznie gdyż to elektrozawór decyduje, czy w wężyku występuje podciśnienie. Szerzej problem opisuje kolega "golax" oraz "bnora" na peugeot.auto.com.pl

Czekamy na informację zwrotną.
Avatar użytkownika
katalizator
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 220
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 2.0 D4204T
Rok produkcji: 2007

Postprzez abart » 12 sie 2014, o 05:58

Jak tylko uda mi się dojechać do mechanika (są strasznie zawaleni robotą) to coś tam będziemy kombinować to oczywiście napiszę zaraz na forum jakie są a raczej będą tego efekty ;)
Tylko to może chwilę potrwać....niestety.