Jasne że możesz to stwierdzić (ale nie po zdjęciach).
Sposób:
1. Zajrzeć pod samochód i na wysokości przednich foteli będzie duża puszka na wydechu.
2. Pod maską obok akumulatora masz 2 aluminiowe rurki i wtyczkę.
3. Zadzwoń do właściciela auta i poproś go o podanie VIN'u (jak nie będzie chciał) to poproś o 8 cyfrę.
* 8cyfra oznacza normę EURO
Jeśli auto będzie miało 3 to onzacza to że niema filtra DPF
Jednak jeśli będzie to cyfra 4 lub 5 to będzie miał filtr.
Ad. 1
Ad. 2
*Obrazki zapożyczone z innego forumJeszcze coś dodam od siebie.
Filtrem się nie przejmuj za bardzo ponieważ idzie sobie łatwo z nim poradzić. Ważne są inne elementy. Czy silnik zdrowy i czy nie miał wypadkowej przeszłości.
Czy dobrze jedzie i czy dobrze hamuje. Jak filtr zacznie przeszkadzać to wystarczy go wyciąć i wyłączyć programowo. Koszt wacha się od ok 800zł do 1200 zł.
Ja u siebie zrobiłem jeszcze program na 180KM i nie mogę narzekać.