WSPOMAGANIE PROBLEM 2.0d

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez gertri » 20 sty 2014, o 15:58

Wpisz w wyszukiwarce problem ze wspomaganiem układu kierowniczego, a jedno z pierwszych wyskoczy ci forum passat. Opis arcymistrzowski polecam od strony technicznej.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez klechu » 24 lis 2014, o 11:00

Witam pisze w jak temacie - problem ze wspomaganiem - od kilku dni przy uruchamianiu silnika wyświetla się komunikat - "układ wspomagania kierownicy wymagany serwis" podczas pracy silnika na luzie brak jakiś dziwnych dźwięków z pompy ale przy skręcaniu kierownicą w lewą stronę trochę piszczy , płyn w zbiorniczku jest .
Czy w tym modelu wspomaganie kierownicy jest elektryczne ? Czy można zregenerować pompę w tym silniku 2.0 D ?
I czy w/w objawy świadczą o przyszłej "śmierci" mojej pompy ?
klechu
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 lis 2014, o 09:37
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez chrupek6666 » 5 lut 2015, o 11:12

Witam. mam problem ze wspomaganiem a mianowicie jak jadę bardzo wolno wspomaganie działa jak się rozpędzę powyżej 50 km kierownica sztywnieje i podczas skrętu coś ją trzyma trzeba znacznie użyć siły żeby udało się nią skręcić wtedy zaczyna działać i trzeba uważać żeby nie wylecieć na z drogi dzieje się to na zimnym silniku natomiast jeśli silnik jest rozgrzany to wspomaganie działa bez zarzutów. Wymieniłem pompę płyn i dalej jest to samo:(Proszę o pomoc
chrupek6666
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 11:06
Model: s 40
Silnik: 2.0 diesel
Rok produkcji: 2004

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości