silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez gertri » 20 sty 2014, o 15:58
Wpisz w wyszukiwarce problem ze wspomaganiem układu kierowniczego, a jedno z pierwszych wyskoczy ci forum passat. Opis arcymistrzowski polecam od strony technicznej.
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez klechu » 24 lis 2014, o 11:00
Witam pisze w jak temacie - problem ze wspomaganiem - od kilku dni przy uruchamianiu silnika wyświetla się komunikat - "układ wspomagania kierownicy wymagany serwis" podczas pracy silnika na luzie brak jakiś dziwnych dźwięków z pompy ale przy skręcaniu kierownicą w lewą stronę trochę piszczy , płyn w zbiorniczku jest .
Czy w tym modelu wspomaganie kierownicy jest elektryczne ? Czy można zregenerować pompę w tym silniku 2.0 D ?
I czy w/w objawy świadczą o przyszłej "śmierci" mojej pompy ?
-
klechu
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18 lis 2014, o 09:37
- Model: v50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2004
przez chrupek6666 » 5 lut 2015, o 11:12
Witam. mam problem ze wspomaganiem a mianowicie jak jadę bardzo wolno wspomaganie działa jak się rozpędzę powyżej 50 km kierownica sztywnieje i podczas skrętu coś ją trzyma trzeba znacznie użyć siły żeby udało się nią skręcić wtedy zaczyna działać i trzeba uważać żeby nie wylecieć na z drogi dzieje się to na zimnym silniku natomiast jeśli silnik jest rozgrzany to wspomaganie działa bez zarzutów. Wymieniłem pompę płyn i dalej jest to samo:(Proszę o pomoc
-
chrupek6666
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5 lut 2015, o 11:06
- Model: s 40
- Silnik: 2.0 diesel
- Rok produkcji: 2004
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości