Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez Pajel » 6 gru 2014, o 18:16

czyli 2,0 D /04 - kod silnika d4204t ? pasuje??
Pajel
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 21:52
Lokalizacja: Gryfice
Model: v50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2006

Postprzez mr-fix.pl » 6 gru 2014, o 23:45

Dopasuj po VINie dla pewności: http://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle_Id ... (VIN_codes)/Volvo/VIN_Codes
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez Fidias » 9 gru 2014, o 10:37

Witam, zakładał juz ktoś Bilsteina B8 do V50? Opinie jakieś? Jak zmieniła sie charakterystyka prowadzenia auta??
Fidias
 

Postprzez piotr6903 » 24 gru 2014, o 02:07

Witam,
Co polecacie od razu wymienić po zakupie V50 1,6 2005 (rej.2006) 172 000km przebiegu(niemiecki jeden użytkownik,książka serwisowa)?Jedyne co od razu wymieniłem to filtr paliwa(nie jechał powyżej 3tyś.wyłączał się)teraz jest ok.Jaki najlepszy olej dać mu do "serca"?
Pozdrawiam
piotr6903
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 gru 2014, o 01:47
Model: V50
Silnik: 1,6
Rok produkcji: 2005

Postprzez mr-fix.pl » 24 gru 2014, o 10:00

piotr6903 napisał(a):Witam,
Co polecacie od razu wymienić po zakupie V50 1,6 2005 (rej.2006) 172 000km przebiegu(niemiecki jeden użytkownik,książka serwisowa)?Jedyne co od razu wymieniłem to filtr paliwa(nie jechał powyżej 3tyś.wyłączał się)teraz jest ok.Jaki najlepszy olej dać mu do "serca"?
Pozdrawiam


Wymiana wszystkich filtrów (paliwo, olej, powietrze, powietrze kabinowy) oraz oleju.
Kontrola poziomu i kondycji płynu chłodniczego i hamulcowego.
Kontrola stanu paska rozrządu, amortyzatorów, wszystkich elementów gumowych zawieszenia, tarcz, klocków, łożysk.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez piotr6903 » 24 gru 2014, o 12:15

mr-fix.pl napisał(a):
piotr6903 napisał(a):Witam,
Co polecacie od razu wymienić po zakupie V50 1,6 2005 (rej.2006) 172 000km przebiegu(niemiecki jeden użytkownik,książka serwisowa)?Jedyne co od razu wymieniłem to filtr paliwa(nie jechał powyżej 3tyś.wyłączał się)teraz jest ok.Jaki najlepszy olej dać mu do "serca"?
Pozdrawiam


Wymiana wszystkich filtrów (paliwo, olej, powietrze, powietrze kabinowy) oraz oleju.
Kontrola poziomu i kondycji płynu chłodniczego i hamulcowego.
Kontrola stanu paska rozrządu, amortyzatorów, wszystkich elementów gumowych zawieszenia, tarcz, klocków, łożysk.

Dzięki za szybką odpowiedź.Jaki serwis polecacie we Wrocławiu?(wiadomo dobry ale nie kosmicznie drogi ;)
piotr6903
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 gru 2014, o 01:47
Model: V50
Silnik: 1,6
Rok produkcji: 2005

Postprzez pietkaspl » 29 gru 2014, o 04:28

Witam
Mam problemy z odpalaniem swojej v50 -tki teraz w zimie, akumulator mam nowy ( nie ma jeszcze 6 mies.) nowe swiece wymienione 2 tyg. temu + wszystkie filtry,a mimo to jak postoi na dworku ok.24 h ,to pojawia sie klopot, zapali za 6,7 razem. paliwo tankuje tylko na orlenie albo bp . co moze byc jeszcze przyczyna ,bo nie widzi mi sie zgadywanie mechanikow i wydawanie kasy w bloto bo moze albo tamto..
pietkaspl
pietkaspl
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 04:13
Lokalizacja: Puławy
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez mr-fix.pl » 29 gru 2014, o 15:07

pietkaspl napisał(a):Witam
Mam problemy z odpalaniem swojej v50 -tki teraz w zimie, akumulator mam nowy ( nie ma jeszcze 6 mies.) nowe swiece wymienione 2 tyg. temu + wszystkie filtry,a mimo to jak postoi na dworku ok.24 h ,to pojawia sie klopot, zapali za 6,7 razem. paliwo tankuje tylko na orlenie albo bp . co moze byc jeszcze przyczyna ,bo nie widzi mi sie zgadywanie mechanikow i wydawanie kasy w bloto bo moze albo tamto..


zapowietrzony układ paliwowy (sprawdź czy przewody pod maską są bez powietrza przed/w czasie odpalania), przekaźnik świec żarowych, za słabo kręcący rozrusznik, słabo działający alternator (przez co akumulator jest niedoładowany).
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez pietkaspl » 30 gru 2014, o 00:43

Dzwonilem dzis do Volvo salonu w Lublinie na ul. Kraśnickiej ,pytalem o cene przegladu technicznego by dowiedziec sie jak nawiecej o stanie technicznym mojego autka, uwazacie ze to dobry pomysl. ..? koszt takiego przegladu techn. bez wymiany filtrow to 300zl .
pietkaspl
pietkaspl
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 04:13
Lokalizacja: Puławy
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez pietkaspl » 31 gru 2014, o 02:09

mr-fix.pl napisał(a):
mr-fix.pl napisał(a):zapowietrzony układ paliwowy (sprawdź czy przewody pod maską są bez powietrza przed/w czasie odpalania), przekaźnik świec żarowych, za słabo kręcący rozrusznik, słabo działający alternator (przez co akumulator jest niedoładowany).



wiesz sprobowalem innej metody, moze i to bylo przyczyna, dzis bylo -12st.C auto salo na mrozie ok 9 godzin. poradzono mi ze jak przekrece kluczyki w stacyjce , to po zgasnieciu wszystkich lampek odczekac ok 5s, i wtedy sprobowac. wiec przekrecilem kluczyki do zapalenia sie kontrolek, poczekalem 2 s, i z powrotem na 0 , i jeszcze raz , ale tym razem poczekalem ok 5s. i odpalil za 1wszym. Byc moze to moja wina byla ,bo nie poczekalem az pozadnie sie rozgrzeja swiece :)
pietkaspl
pietkaspl
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 04:13
Lokalizacja: Puławy
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2005

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości