Oba gniazda zapalniczki zabezpieczone są bezpiecznikiem 15A znajdującym się w skrzynce bezpieczników CEM w nogach pasażera pod numerem F45. Napięcie na tym obwodzie załącza przekaźnik R18 znajdujący się w skrzynce bezpieczników CEM w nogach pasażera (ten osadzony najbliżej bezpieczników F43, F44, F45, itd.
Przekaźnik R18 załącza prąd także w kilku innych obwodach: elektronika kolumny kierownicy SWM F68, sensor deszczu oraz system recyrkulacjii wentylacji kabiny F69, spryskiwacze szyb F48, poduszki powietrzne SRS F49, podgrzewanie foteli kierowcy F60 oraz pasażera F61.
Gdyby zatem przekaźnik był uszkodzony to nie działałby dodatkowo któryś z w/w obwodów.
Zatem usterki szukałbym na "ostatniej mili" od bezpiecznika F45 przez okablowanie do wyjęcia gniazda zapalniczki (bardzo prosto się do nich dostać)
https://www.youtube.com/watch?v=PFa-JFNtDok