katalizator napisał(a):Do sprawdzenia Stycznik pedału świateł STOP (tu trzeba uważać przy demontażu bo podobno łatwo wyłamują się plastikowe elementy mocowania i potem stycznik się osuwa). Tutaj można właściwie jedynie przeczyścić styki i zbadać czy na wyłączonym silniku i niewciśniętym pedale hamulca na wyjściu stycznika jest obecne napięcie (przewód białopomarańczowy to wejście a pomarańczowy wyjście). Możliwe, że po przekręceniu kluczyka stycznik od razu zwiera.
Ten stycznik ma związek z pedałem gazu także w taki sposób, że przy jednoczesnym wciśnięciu hamulaca (lub załaczeniu stycznika pedału STOP) i pedału gazu, ten pierwszy ma wyższy priorytet.
Kolory przewodów się zgadzają, ale ... ja na schematach nie widzę żadnego "stycznika" tylko jest to zwykły styk, który żeby był zwarty musi być zadziałany (w tym wypadku nie jest to przekaźnik ani stycznik, więc musi być to zadziałanie mechaniczne lub musiałby się "skleić" co nie bardzo pasuje to poprawnego działania bez zapłonu, ponieważ wtedy cały czas by świecił stop) no i jaki ma to związek z pedałem gazu? (pytam z ciekawości bo może o czymś nie wiem
)