silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez G3k0n » 7 lut 2015, o 21:46
Hej chodzi mi o wężyki "podciśnienia" bodajże, silikonowe czarne które dochodzą do grzybków przepustnicy, jak i skąd one wychodzą i jak powinny być podłączone...
Bo mam pod przepustnicą trójnik mały plastikowy w którym jedno wyjście jest wolne , czy tak powinno być ? Ma ktoś jakiś schemat, jak i skąd te wężyki powinny wychodzić ?
-
G3k0n
- 1 bieg
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 14 lis 2014, o 16:42
- Model: v50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2006
przez katalizator » 8 lut 2015, o 18:33
Trójnik o którym piszesz powinien być obsadzony z każdej strony gumowym przewodem podciśnienia. Jeśli któryś króciec jest nieobsadzony to układ podciśnienia nie działa. Nie działają elektrohydrauliczne zawory podciśnienia sterujące przepustnicami oraz aktuatorem turbiny oraz serwo. Objawy: mało mocy, mułowaty, przy gaszeniu silnika trzęsie silnikiem, skrajnie problem z hamowaniem ze względu na brak podciśnienia serwa. Są dwa takie trójniczki. Schemat układu podciśnienia przesyłam Ci na maila. Jeśli ktoś dysponuje kontem na zewnętrznym serwerze plików chętnie podeślę schemat do zamieszczenia w tym wątku.
-
katalizator
- 3 bieg
-
- Posty: 220
- Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
- Lokalizacja: Łódź
- Model: v50
- Silnik: 2.0 D4204T
- Rok produkcji: 2007
przez hosekk » 8 lut 2015, o 20:21
Wyślij do mnie to wrzucę
-
hosekk
- Admin
-
- Posty: 272
- Dołączył(a): 14 sty 2013, o 20:21
- Lokalizacja: Lublin
- Model: V50
- Silnik: 2.0d
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Lublin
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości