Kłopot z wymianą filtra oleju .

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez kusiciel3 » 25 cze 2013, o 16:39

Witam !
Jak w temacie mam problem z wymianą filtra oleju w 2.0 D gdyż nie mogę po prostu odkręcić obudowy :roll:

Rozwiązanie identyczne jak miałem w poprzednim samochodzie czyli mondeo .
Tam było tylko lepsze dojście i śruba była lana w całości a nie jak tutaj w większości składa się z powietrza :?

Czy ma ktoś może jakiś sposób aby jednak to odkręcić w całości ?Bo puki co na myśl przychodzi zniszczenie obudowy .... do tego dochodzi dość dużo rozbiórki (skandaliczny dostęp)

Proszę o sugestie i pozdrawiam ! :geek:
kusiciel3
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 33
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 20:39
Model: v50
Silnik: 2.0 d 136 km
Rok produkcji: 2008

Postprzez wilczyhak » 26 cze 2013, o 14:26

Dostęp wcale nie jest tragiczny, wystarczy przedłużyła do grzechotki i klucza nasadowego. Ja nie miałem z tym najmniejszego problemu, niczego dodatkowo nie demontowalem...
Avatar użytkownika
wilczyhak
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 267
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 10:07
Lokalizacja: Rzeszów
Model: V50
Silnik: 2.0D-D4204T
Rok produkcji: 2005

Postprzez kusiciel3 » 26 cze 2013, o 20:10

Kluczem dostaję bez kłopotu ... ale jak napisałem nie da się odkręcić bo jakiś pan kazio który to wcześniej zakręcił nie żałował sobie siły :oops:
Śruba się po prostu składa przy próbie ... no nic będzie trzeba coś rozebrać aby dało się to złapać za ścianki , pewnie się zniszczy ale to nic .... w razie draki i tak muszę kupić drugi ....Najgorsza ta robota tylko . :o
kusiciel3
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 33
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 20:39
Model: v50
Silnik: 2.0 d 136 km
Rok produkcji: 2008

Postprzez Mar_Co » 27 cze 2013, o 08:17

kusiciel3 napisał(a):Kluczem dostaję bez kłopotu ... ale jak napisałem nie da się odkręcić bo jakiś pan kazio który to wcześniej zakręcił nie żałował sobie siły :oops:
Śruba się po prostu składa przy próbie ... no nic będzie trzeba coś rozebrać aby dało się to złapać za ścianki , pewnie się zniszczy ale to nic .... w razie draki i tak muszę kupić drugi ....Najgorsza ta robota tylko . :o


Znam ten ból ,trzeba zapuścić przy gwincie jakimś środkiem penetrującym i odczekać z 1-2 godziny :!:
Ja mam to samo co wymianę ,ale mój mechanik umie sobie z tym poradzić bez strat :P
V50/XC90/V60/XC60
Avatar użytkownika
Mar_Co
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:21
Model: XC60
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: POLAND

Postprzez kusiciel3 » 27 cze 2013, o 11:59

Warto spróbować....
Ja nie ufam mechanikom aż tak i boje się że jak oddam na wymianę to po prostu oleje sprawę i zostawi stary filtr .... tego nie widać gołym okiem więc tym łatwiej robić kogoś w konia :roll:
Wszystkiemu winny jest jakiś pan który wymyślił że jeśli nie zalejemy śrubki w całości to będą oszczędności .... :?
kusiciel3
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 33
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 20:39
Model: v50
Silnik: 2.0 d 136 km
Rok produkcji: 2008

Postprzez Mar_Co » 27 cze 2013, o 13:01

kusiciel3 napisał(a):Warto spróbować....
Ja nie ufam mechanikom aż tak i boje się że jak oddam na wymianę to po prostu oleje sprawę i zostawi stary filtr .... tego nie widać gołym okiem więc tym łatwiej robić kogoś w konia :roll:
Wszystkiemu winny jest jakiś pan który wymyślił że jeśli nie zalejemy śrubki w całości to będą oszczędności .... :?

Ja jestem cały czas przy moim łosiu i patrze mechanikom na ręce :lol:
V50/XC90/V60/XC60
Avatar użytkownika
Mar_Co
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:21
Model: XC60
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: POLAND


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość