Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez mr-fix.pl » 24 sie 2015, o 21:08

Przemon napisał(a):Kupilem Volvo s40 1.6 16v benzyna 2008r.poliftowe.Mam taki problem ze po dluzszej jezdzie po wylaczeniu silnika samochod nie chce zgasic swiatel lub gasi prawe lub lewe jak mu pasuje.Lampy sa originalne ksenony h7 z automatycznym wlanczaniem.Problem jest czesty w wysokich temperaturach.Przy przekreceniu stacyjki nie swieci prawa przednia postojowka i tylne swiatlo postojowe a po odpaleniu wszystko dziala normalnie.Czasami przy zalaczeniu z pilota swiatla oswietlenia zewnetrznego pulsuje lewy ksenon.Na krotkich trasach wszystko dziala poprawnie problem jest na odcinkach gdy jade do Niemiec.

Nie ma czegoś takiego jak oryginalny xenon H7. H7 to oprawka halogenowa, xenon w Volvo używał oprawek D1S.
Jeżeli masz xenon na H7, to na pewno nie fabryczny.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez wampir » 24 sie 2015, o 21:42

Witam posiadam volvo V50 chciałbym wyłączyć spryskiwacze bo za każdym razem po odpaleniu chcę przepłukać szyby to załączają się spryskiwacze lamp przednich. Zastanawiam się czy jest jakaś możliwość wyłączenia owej funkcji. Z góry dziękuje
wampir
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 13:04
Model: V50
Silnik: benzyna, 1.8
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Toruń

Postprzez bosman » 24 sie 2015, o 21:53

Aby dostać się do sprzęgła oraz łożyska oporowego, niestety musisz wyjechać skrzynia biegów.
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez mr-fix.pl » 25 sie 2015, o 06:18

wampir napisał(a):Witam posiadam volvo V50 chciałbym wyłączyć spryskiwacze bo za każdym razem po odpaleniu chcę przepłukać szyby to załączają się spryskiwacze lamp przednich. Zastanawiam się czy jest jakaś możliwość wyłączenia owej funkcji. Z góry dziękuje

Sprawdź czy ze światłami ustawionymi na 0 lub pozycyjne nadal będą uruchamia się spryskiwacze.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez marcinv50 » 25 sie 2015, o 18:38

"Volvo używał oprawek D1S."

a ja u siebie mam d2s i lampy sa orginalne
marcinv50
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 229
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez mr-fix.pl » 25 sie 2015, o 19:44

marcinv50 napisał(a):"Volvo używał oprawek D1S."

a ja u siebie mam d2s i lampy sa orginalne

w każdym razie z pewnością nie H7.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez gavcze » 27 sie 2015, o 10:16

Odpal spryskiwacze bez świateł :)
gavcze
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 lip 2015, o 08:13
Model: 23
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez steve » 30 sie 2015, o 20:53

Witam, mam problem z regulacją kąta oparcia fotela kierowcy w V50 po lifcie (2009). Przy mocniejszym nacisku, oparcie samo przeskakuje do tyłu, nie "trzyma" ustawionej pozycji.

Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Przypuszczam, że koniecznie będzie zdejmowanie tapicerki żeby dostać się do mechanizmu wewnątrz?
steve
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 maja 2015, o 15:30
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Białystok

Postprzez mr-fix.pl » 31 sie 2015, o 11:50

steve napisał(a):Witam, mam problem z regulacją kąta oparcia fotela kierowcy w V50 po lifcie (2009). Przy mocniejszym nacisku, oparcie samo przeskakuje do tyłu, nie "trzyma" ustawionej pozycji.

Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Przypuszczam, że koniecznie będzie zdejmowanie tapicerki żeby dostać się do mechanizmu wewnątrz?


Nie chcę straszyć, ale samochód może być po kolizji (uderzenie z tyłu). Tak powinien się zachowywać system WHIPS.
Obrazek
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez steve » 1 wrz 2015, o 22:17

Samochód pochodzi z polskiego salonu i dokumenty oraz stan blacharki nie wskazują na żadne kolizje, chociaż oczywiście wiadomo, że przy aucie używanym wszystko jest możliwe.

Po stronie pasażera problem nie występuje. Może jest to jakaś usterka tego systemu?
steve
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 maja 2015, o 15:30
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości