V50 | 2007 | 2.0 D by Fiery

Dział dla wszystkich chcących zaprezentować swoje auto, wysłuchać opinii i komentarzy

Powrót do Nasze auta

Postprzez Fiery » 27 wrz 2015, o 19:11

Wiem, że istnieje oddzielny temat do przywitań, lecz tworząc temat o swojej V'ce chciałbym skorzystać z okazji i się przywitać, a więc, WITAJCIE!! Mam na imię Bartek i pochodzę z historycznej ziemi chełmińskiej, z Wąbrzeźna. Jakieś 2 tygodnie temu, pracujący w Belgii tata, miał okazję kupić Volvo V50, jak tylko przyjechało do Polski, od razu się w nim zakochałem i na szybko sprzedając Audi A3 stałem się posiadaczem właśnie Volvusia w pięknym grafitowym kolorze <3

O samym aucie za dużo nie mogę powiedzieć bo i mało wiem. Jest to wersja MOMENTUM, z dodatkowo zamontowanymi ksenonami. W moich oczach jest to FULL OPCJA, jedyne czego nie ma to chyba podgrzewanych foteli, telefonu, systemu ostrzegającego przed zbliżającym się samochodem i nawigacji. Volvuś ma 198 tys przebiegu, jest to oczywiście przebieg oryginalny i jest w bardzo dobrym stanie technicznym (mam nadzieję :D). Dzisiaj pierwszy raz ją trochę umyłem i okazało się, że ma kilka rysek ale myślę, że pasta tempo i kredka załatwią sprawę na tyle, że przez jakiś czas będę zadowolony :)

Jak to zawsze bywa w planach mam już jakieś przeróbki, a mianowicie:
-zamontowanie świateł do jazdy dziennej (oryginalnych z 2010+ roku, jeżeli to w ogóle możliwe, lub zmiana żarówki na ledową i pobawienie się przełącznikiem świateł by w pozycji 0 paliły się tylko halogeny)
-zastanawiam się nad zdjęciem relingów (sam nie wiem, chyba muszę je zdjąć i się zastanowić :D )
-większe felgi od R-Design :>
-dodatkowy przycisk w panelu górnym (to znalazłem na forum :D)
-zmiana wszystkich żarówek na ledowe (podświetlenie tablicy, postojowe, oświetlenie nóg itp)
-i wiele innych o których teraz nie pamiętam

wszystko oczywiście w swoim czasie, co będę prezentował na forum :)

Poniżej poglądowe fotki, niestety mam tylko takie jak auto stało jeszcze w Belgii, w słabej jakości.

PS. Volvuś czeka jeszcze na rejestrację - to będzie pierwsza "przeróbka" :p

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na dniach dodam jakieś ładniejsze fotki, mam nadzieję, że już na polskich blachach :3
Fiery
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 wrz 2015, o 09:17
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Postprzez mr-fix.pl » 28 wrz 2015, o 11:33

Gratulacje nowego pojazdu!
Ale do pełnego wyposażenia, to jeszcze trochę więcej brakuje. :D
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez Fiery » 28 wrz 2015, o 13:00

Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego napisałem, że w moim odczuciu tak jest :D

Mi ksenon rekompensuje wszystko :3
Fiery
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 wrz 2015, o 09:17
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Postprzez mr-fix.pl » 28 wrz 2015, o 19:20

Pozwiedzaj sobie dział "Zrób to sam". Jest tam kilka moich filmików - przyda ci się ta wiedza jako świeżemu przy marce Volvo.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez Fiery » 28 wrz 2015, o 20:31

mr-fix.pl napisał(a):Pozwiedzaj sobie dział "Zrób to sam". Jest tam kilka moich filmików - przyda ci się ta wiedza jako świeżemu przy marce Volvo.


Dzięki, już mi się przydało, bo sprawdziłem sobie czy mam DPF ;)

BTW. Jak to jest z tymi DPF'ami w Łosiach? Zawczasu lepiej się pozbyć czy czekać aż się zepsuje i wtedy coś działać? Mi on w ogóle nie przeszkadza, a jedynie służy bo mam czyste spaliny, ale co jak się popsuje?
Fiery
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 wrz 2015, o 09:17
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Postprzez mr-fix.pl » 29 wrz 2015, o 20:41

Jak się zapełni, to się go regeneruje. Powinno się to odbywać automatycznie podczas jazdy (zauważysz podwyższone spalanie)
Jeżeli filtr sprawia większe problemy (komunikat o trybie awaryjnym, obniżona moc itp.), to zazwyczaj jest to skutek innych usterek (lejące wtryski, wyciek oleju z turbo).
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez TheSlacker » 30 wrz 2015, o 08:00

Co do świateł do jazdy u mnie poprzedni właściciel zamontował moduł http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-nr-1-i5142006349.html. Możesz go zrobić pod halogeny, lub u mnie jest zrobiony pod dodatkową żarówkę świateł długich obok bixenona. Wygląda to jak oryginalne i nikt się nie czepia :D
TheSlacker
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24 sie 2015, o 17:29
Model: S40
Silnik: 1.6D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez Fiery » 30 wrz 2015, o 15:29

mr-fix.pl napisał(a):Jak się zapełni, to się go regeneruje. Powinno się to odbywać automatycznie podczas jazdy (zauważysz podwyższone spalanie)
Jeżeli filtr sprawia większe problemy (komunikat o trybie awaryjnym, obniżona moc itp.), to zazwyczaj jest to skutek innych usterek (lejące wtryski, wyciek oleju z turbo).


A jakie są ogólnie pierwsze objawy psującego się DPFu?

TheSlacker napisał(a):Co do świateł do jazdy u mnie poprzedni właściciel zamontował moduł http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-nr-1-i5142006349.html. Możesz go zrobić pod halogeny, lub u mnie jest zrobiony pod dodatkową żarówkę świateł długich obok bixenona. Wygląda to jak oryginalne i nikt się nie czepia :D


Miałem podobnie w Audi A3, tylko że mi się włączały na pozycji 0 normalne światła tam na 70% mocy, zrobiłem to przez komputer. Może tym też się pobawię :)
Fiery
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 wrz 2015, o 09:17
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Wąbrzeźno


Powrót do Nasze auta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości