V50 2.0D 2007 Momentum

Dział dla wszystkich chcących zaprezentować swoje auto, wysłuchać opinii i komentarzy

Powrót do Nasze auta

Postprzez grynew » 14 paź 2015, o 06:34

Witam wszystkich :)

To już moje drugie Volvo w krótkiej karierze za kierownicą ;) Po zdaniu prawka zaczynałem od V40 z 97 roku, i mimo jej wieku, już wiedziałem, że nie chcę innego niż Volvo. No i stało się, od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem V50 z 2007 roku :)

Niżej pierwsza fotka zrobiona na szybko

Obrazek

Znalazłem naprawdę przyzwoity egzemplarz, sprawdzony w ASO. Co prawda przebieg dość spory, bo już 242 tys. ale autko utrzymane w bardzo dobrym stanie.

Wycięty DPF i wymienione wtryskiwacze przez poprzedniego właściciela po niemiłej przygodzie jaka go spotkała w związku z tym filtrem.
Zrobione amortyzatory, chłodnica klimatyzacji i w sumie tyle...

Teraz muszę zrobić wahacze, bo tuleje są już mocno wyrobione, no i pasowałoby zrobić rozrząd, bo ten był robiony przy sprowadzaniu z Belgii czyli 110 tys. temu

Jedyne co mnie martwi, to dwumasa... Niby nie ma z nią problemów, ale boje się, że mogą jakieś wyskoczyć... To jednak pięta achillesowa...

No ale póki co cieszę się jazdą moją nową V50-tką :) Mam nadzieję, że nie dostarczy mi ona żadnych niechcianych przygód :)
grynew
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 paź 2015, o 08:40
Lokalizacja: PL
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: PL-

Postprzez grynew » 16 paź 2015, o 06:19

Obrazek

Obrazek

Obrazek
grynew
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 paź 2015, o 08:40
Lokalizacja: PL
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: PL-

Postprzez marcinv50 » 16 paź 2015, o 17:42

Pamiętaj jak dbasz tak masz :) auto ładne - kolor tez ( mam taki sam , hehe ) - rozrząd jest dosyć tani do tego modelu - przebieg 240 tys to wcale nie jest tak wiele , wszystko zależy jak był traktowany przez poprzedniego właściciela :) , dwu masa ?:P staraj się utrzymywać około 2 tys obrotów w czasie swojej jazdy po mieście i gasić zapalać na sprzęgle to nie będziesz miał problemow :)

Jeśli chodzi o wahacze to u siebie mam wsadzone "teknorot" ( 250 zł + wymiana ) nie wiem co to jest - ale poprzedni właściciel na tym jeździł , wiec ja również to założyłem i 2 lata już bez problemowo ( czyli jakieś 35 tys km ) , ostatnio na przeglądzie zawieszenia stwierdzono 0 luzu wiec wydaje mi się ze nie ma sensu przepłacać.
marcinv50
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 229
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez bosman » 16 paź 2015, o 18:05

Ładne auto. Również mam ten sam kolor ;-) podobnie jak kolega wyżej uważam że 240 tys to nie jest dużo na to auto. W moim jest 230 i poza siedzeniem kierownika (skórzana tapicerka) nie widać żadnych innych zużytych elementów. Przy 223 tys wymieniałem tuleje wahacza z przodu. Były to jeszcze fabryczne oryginały. Kupiłem tuleje Lemfordera i dalej cieszę się z jazdy. Dlatego zamiast całych wahaczy nie lepiej wymienić same tuleje?
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez bosman » 16 paź 2015, o 18:09

Zapomniałem dodać, że w rodzinie kuzyn ma v50 z przebiegiem ok 350tys i poza dwumasa przy 200tys żadnych poważnych napraw nie robił. Więc kolejny dowód na trwałość wykonania przez koncern Volvo.
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez grynew » 17 paź 2015, o 20:52

Faktycznie wystarczyło wymienić same tuleje, przez co parę stówek zostało w kieszeni ;)

Dziś zdecydowałem się zrobić jednak ten rozrząd, bo nie mam pewności jak to wyglądało za poprzedniego właściciela ;)
grynew
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 paź 2015, o 08:40
Lokalizacja: PL
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: PL-

Postprzez grynew » 31 paź 2015, o 10:47

Pierwszy łoś z prawdziwego zdarzenia w rodzinie ;)

Obrazek

Obrazek
grynew
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 paź 2015, o 08:40
Lokalizacja: PL
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: PL-

Postprzez Fido89 » 11 lis 2015, o 02:41

A co Ty masz tam takiego pod stacyjką? Codepad?
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 84
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez marcinv50 » 11 lis 2015, o 17:24

wygląda jak jakieś zabezpieczenie na kod :P jak kiedyś we francuskich autach ze bez kodu immo nie wyłączysz :)
marcinv50
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 229
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez Miszel » 11 lis 2015, o 19:00

Kolega odpowiadał już na to pytanie na innym forum:

uruchamianie silnika za pomocą kodu, jakiś pomysłowy Belg coś takiego założył
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...

VIDA - odczyt i kasowanie błędów Białystok i okolice - kontakt: volvo_parts@o2.pl
Miszel
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 596
Dołączył(a): 8 lut 2015, o 11:11
Model: S40
Silnik: 2,4i
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Białystok


Powrót do Nasze auta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości