Witajcie.
Przedstawię wam mój problem...
Otóż jakieś 4 m-ce temu zakupiłem swoje v50.
Postanowiłem pozbyć się DPF plus weszy nowe mapy wtrysków i auto dostało ok 130KM i ok 300NM
Po 4tyś km zaczęły się problemy...
Pierw Auto weszło w tryb awaryjny... zapalona kontrola silnika plus ANTI SKID....
Vida pokazała błędy... w wyniku których wymieniono świece (niestety jedna została ukręcona)i przepływomierz...
Dojechałem do domu... te same kontrolki bez trybu awaryjnego... Znowu Vida... pokazuję błędy związane z Egr... auto dymiło...
Wymiana Egr (zakupiłem z tej aukcji http://allegro.pl/zawor-egr-1-6-d-volvo ... 22126.html) i pozbycie się kontrolek na chwilę... za jakiś czas powtórka... bez trybu awaryjnego... Jednak kontrolka silnika się pali plus ten ANTI SKID...
Silnikiem trzęsie na zimnym... przy stałej prędkości szarpie... brak możliwości jazdy na tempomacie... wskazania chwilowego spalania to 99.9l/100 a wcześniej tak nie było...
Oczywiście w ruch poszła Vida....
BCM 0101 comunication between control units Communicational problem with ECM
ECM 6720 Egr control flow too high
Macie jakieś pomysły? Mam zrzut z Vidy na którym widac które moduły są pokazane na czerwono... może to ma jakieś znaczenie... ale nie umiem wrzucić.
Auto nie kopci... spalanie ok 7l/100km w korkach i godzinach szczytu....