przez jareek0 » 22 gru 2015, o 21:22
Witam.
Kolego expertem nie jestem , moja widza opiera się głownie na wujku google oraz opiniach znajomych mechaników i tak : silnik 1,8 125km to jest konstrukcja forda występował bardzo często m.in w Mondeo MK3 , Z LPG nie ma problemu ale trzeba dobrą instalację założyć ( niektórzy dokładają lubryfikacje ), odnośnie luzów zaworowych nie mam pojęcia - w poprzednim moim samochodzie Hondzie CR-V regulowało co 30 tys na LPG i było to na zasadzie "kluczyka i szczelinomierza : czyli koszt bardzo mały. w Mazdzie Premacy 2,0 miałem z kolei płytki - w razie konieczności poprawy koszt był spory - wiadomo każde auto ma inaczej. Ponoć silniki 1,8 nie były złe , łańcuch też dawał rade i nie wyciągał się za szybko. Odnośnie ogłoszeń jak masz styczeń 2007 to bardzo duże prawdopodobieństwo że cofną CI o rok ( parę aut z niemiec ściągnąłęm więc wiem że tak się zdarza ). Mnie osobiście odstraszają ogłoszenia z cyklu " perełka - idealny - milion % bezwypadek - dotnkij nie poczujesz łupieżu ew. Oreo daj wilkowi ". Trzeba przejechać i sprawdzić - w większości są to ulepione szroty ciągane na duży zarobek ( nie wszystkie oczywiście ). Przebieg to też nie jest jedyny wyznacznik - co z tego że kupisz i będzie miało 100 tys jak składane z dwóch. Ogólnie każdy potrzebuje coś innego a benzyna jest droższa od diesla - ja chciałem też benzynę ale trafił sie fajny egzemplarz diesla i jest klekot. Najlepszą jednostką benzynową jest ponoć 2,4 ale ciężko coś fajnego upolować. Tyle wyprodukowałem - jak coś to służę wiedzą teoretyczną.
Pzdr