radio

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez rablik » 4 lut 2016, o 22:43

kierownice rozbierałem i przejrzałem wtyczki, kable i nic nie zauważyłem by było coś nie tak? Jutro jestem umówiony z elektrykiem jak tylko ogarnie czym jest to spowodowane to dam znać :)
rablik
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21 sty 2016, o 14:06
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: siedlce

Postprzez rablik » 5 lut 2016, o 18:01

dziś po wizycie u elektryka stwierdził ze siada pompa wspomagania, gdyż jak skręcę kołami do oporu w lewo czy w prawo to światła świecą jaśniej, radio się rozłącza i napięcie wzrasta do 16V, elektryk wyjął bezpiecznik pompy (80A) odpalił auto i sprawdzał bez wspomagania i było ok, a skasował mnie 200zł. Więc pojechałem do drugiego warsztatu gdzie zajmują się pompami wspomagania i przedstawiłem sprawę i ze chce zregenerować pompę, wtedy podszedł elektryk i zaczął sprawdzać po swojemu gdyż twierdził ze to nie musi być pompa dlatego że jak poprzedni elektryk rozłączył pompę bezpiecznikiem to alternator pracował bez obciążenia i dlatego było ok, i powiedział że zaczął by szukać przyczyny od sprawdzenia alternatora, dodam jeszcze że komputer nie pokazuje żadnych błędów pompy wzrostu napięcia, miałem tylko błąd " 0380" że świece żarowe do wymiany.I teraz ręce rozkładam co robić by się niepotrzebnie w koszty nie wgonić?
rablik
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21 sty 2016, o 14:06
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: siedlce

Postprzez Miszel » 5 lut 2016, o 18:15

Niezłego masz mechanika co bieże 200zł za wypięcie bezpiecznika! :) Z tym już niestety nie pomogę bo się nie znam na elektromechanice.
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...

VIDA - odczyt i kasowanie błędów Białystok i okolice - kontakt: volvo_parts@o2.pl
Miszel
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 596
Dołączył(a): 8 lut 2015, o 11:11
Model: S40
Silnik: 2,4i
Rok produkcji: 2005