Tu zadajemy szybkie pytani

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
Uśmieszki
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: Tu zadajemy szybkie pytani

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez Gucio16 » 10 sie 2018, o 20:46

Następny jebnięty goguś i jego jebnięte pytanie.

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez juspek » 10 sie 2018, o 15:50

hej

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez Gucio16 » 9 sie 2018, o 08:31

elalina napisał(a):hej

No to pierdolnełaś z pytaniem.

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez elalina » 8 sie 2018, o 19:41

hej

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez Rybka24 » 7 sie 2018, o 21:49

Moje auto zbiera się fajnie tak do 150 km/h i jak osiąga 3000 obrotów nagle odcina mu moc i nie mogę jechać szybciej. Czasem puszcza i tnie dalej ale nie próbuję do końca bo mnie to niepooii. Auto jest po wymianie pierścieni przy 185 tys. Teraz ma 206. Pojawia się tez komunikat o treści MOTORSYSTEM WART. ERFORDERL. z świecącą na pomaranczowo literką i. Mogę to skasować.Pojawia się to okresowo głownie jak przycisnę gaz tak około 3000 obrotów.

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez artek » 6 sie 2018, o 16:25

Gucio16 napisał(a):
zoscial napisał(a):xxxxx

Pierdolnołeś jak durny Janusz

Na tym forum jebniętych Januszów coraz więcej. Szkoda, że nie działa moderator.

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez Gucio16 » 6 sie 2018, o 13:59

zoscial napisał(a):xxxxx

Pierdolnołeś jak durny Janusz

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez zoscial » 6 sie 2018, o 10:33

xxxxx

podwyższone obroty przy dojeżdzaniu do skrzyżowania

Post przez KarolSzyba » 22 lip 2018, o 13:13

Witam,
V 50 z 1.8 B+G.
prawie 2 lata już na gazie.
Przebieg gazowy około 35 tys km.

niedawno zacząłem zauważać takie objawy: przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czyli sprzęgło i hamulec auto zaczyna dochodzić od 800 do 2600 2800 obr/m.
3 sekundy powyje i sie uspokaja. Przy wciśnięciu sprzęgła silnik traci werwę i obroty spadają. odpuszczę sprzęgło i znowu wyje.
Zaczyna to być denerwujące z uwagi na korki i przy takiej jeździe wysokie obroty są co chwila .

Komputer na wiosnę zapalił mi check engine, nie wzruszony serwis gazowy skasował alarm i kazał dalej jeździć.
Obecnie znowu mi się zapala check i obroty rosną na dojazdach.
Co zatem zrobiłem: po podłączeniu w innym warsztacie koledzy mechanicy potwierdzili, że jest alarm, bez jego skasowania.
Wymieniłem filtr fazy stałej i gazowej oraz filtr powietrza.
Wyczyściłem przepustnicę, ładnie ją wymyłem. Rozebrałem układ sterowania przepustnicą wraz z kontrolą położenia przepustnicy.
Wszystko w porządku, ładnie zmienia się charakterystyka potencjometru w pełnym zakresie.

Panowie i Panie, gdzie tkwi problem, gdzie może tkwić przyczyna? takiego stanu rzeczy.
Ewentualnie może podpowiecie gdzie mogę znaleźć schemat z podstawowymi elementami silnika benzyna 1.8 V 50 . Dziękuję !

Re: Tu zadajemy szybkie pytani

Post przez Lastu » 15 lip 2018, o 11:45

Cześć mam problem po wyjściu ze sklepu otwarcia auta i włożeniu kluczyka do stacyjki wyskoczyła mi inf blokada kierownicy nic nie mogłem zrobić. Próbowałem kręcić jak pisalo nie mówiąc że auto nie odpala więc Laweta i elektromechanik mnie czeka. Ponoć mogła być słaba bateria i się mógł rozprogramowac albo stacyjka proszę o pomoc czego się nie spodziewać chyba że ktoś już miał podobna sytuację..

Góra