przez JacSwi » 16 maja 2018, o 21:21
Co do auta, wykonane solidnie, koszty i awaryjność jak w większości marek, chyba że pojedziesz do ASO Volvo, ale nim to zrobisz sprawdź zdolność kredytową.
Ten motor jest mi mało znany, ale to traktor więc standardowo.
Turbina, sprzęgło, wtryski, filtr cząstek stałych, EGR, to są standardowe bolączki motorów diesla i dość kosztowne w naprawach, a wcześniej, czy później któraś Cie dopadnie.
Pomyśl czy nie rozsądniej uciec w benzynę, nie wiem jakie przebiegi chcesz robić, i czy trasy, czy miasto, jeśli tylko miasto to zamęczy Cię temat filtra cząstek w dieslu.
Co do auta, wykonane solidnie, koszty i awaryjność jak w większości marek, chyba że pojedziesz do ASO Volvo, ale nim to zrobisz sprawdź zdolność kredytową.
Ten motor jest mi mało znany, ale to traktor więc standardowo.
Turbina, sprzęgło, wtryski, filtr cząstek stałych, EGR, to są standardowe bolączki motorów diesla i dość kosztowne w naprawach, a wcześniej, czy później któraś Cie dopadnie.
Pomyśl czy nie rozsądniej uciec w benzynę, nie wiem jakie przebiegi chcesz robić, i czy trasy, czy miasto, jeśli tylko miasto to zamęczy Cię temat filtra cząstek w dieslu.