V50 T5 vs. D5

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
Uśmieszki
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest wyłączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: V50 T5 vs. D5

Re: V50 T5 vs. D5

Post przez marek434 » 13 lis 2017, o 08:53

a co to za pytanie jest

____________________
http://www.sexy.co.uk/

Re: V50 T5 vs. D5

Post przez JacSwi » 1 lis 2017, o 12:32

To przyjemnego użytkowania.

Re: V50 T5 vs. D5

Post przez tomekrrs » 28 paź 2017, o 22:55

JacSwi, dzięki za odpowiedź. Decyzja zapadła i jest T5 :)

Re: V50 T5 vs. D5

Post przez mikol231 » 27 paź 2017, o 07:39

a co to jest za pytanie

_________________________
ideal lux lampy

Re: V50 T5 vs. D5

Post przez patryk231 » 23 paź 2017, o 05:53

a co z pytaniem jest

____________________
naprawa laptopów ursynów

Re: V50 T5 vs. D5

Post przez JacSwi » 17 paź 2017, o 18:02

Nie wiem jak w 50 ale miałem S60 T5 (chyba 260ps) i D5 moje odczucia mimo wszystko w kierunku traktora, to są zupełnie inne charaktery silników,inny styl jazdy,mimo wszystko w D5 czujesz moc,a T5 idzie.
Jak pisałem osobiście wolałem D5.
Chyba musisz popróbować obu,spalanie D5 jest fenomenalnie niskie,T5 też mnie zaskoczyła,co do kosztów napraw to chyba T5 będzie tańsze,AWD tylko w XC60 próbowałem i podobało mi się i tyle.

V50 T5 vs. D5

Post przez tomekrrs » 17 paź 2017, o 17:36

Drodzy Koledzy, czy ktoś jeździł V50 z silnikiem T5 (najlepiej AWD) i D5, i ma porównanie? Chodzi mi o subiektywne odczucia z jazdy. Nie mogę się zdecydować, który silnik wybrać. Który z silników polecalibyście bardziej? Wiem, że obydwa są świetne i tu jest problem ;) Nie chcę opinii na temat wyższości "traktorów" nad "kosiarkami" (pozdro dla kumatych :D) lub vice versa, tylko konkretnie na temat tych 2 silników. Jak jest z serwisem AWD? Czy należy liczyć się z wyższymi kosztami utrzymania w porównaniu do tzw. ośki? Wiem, że T5 ma nieco sztywniejsze zawieszenie, a przy AWD dodatkowo dochodzi większy prześwit, co akurat mi się nie podoba, bo wydaje mi się, że między kołem a błotnikiem jest spora szpara, która wizualnie źle wygląda. Czy ktoś to może potwierdzić, czy też jest to kwestia rozmiaru kół? No dobra... nie powstrzymam się... który ma lepszego kopa? :twisted: Bo niby tu aż 220/230 KM i 320 Nm w bardzo szerokim zakresie obrotów, i to od samego dołu, ale tam znów 180 KM i aż 350 Nm; no i weź tu się człowieku zdecyduj :D

Góra