przez JacSwi » 31 gru 2017, o 11:22
Szukałem dla siebie D5 ale u nas bya wtedy S40 "salon PL,od właściciela", V50 znalazłem kilka w DE, ale tak 5 tyś Euro za 06r (mowa o ofertach prywatnych).
Motor dobry, 200 tyś to nie jest kłopot dla tego silnika, do 800 tyś powinien polatać (z jakimiś drobnymi naprawami),mało palący w trasie,miasto też w granicach rozsądku, tylko w porównaniu z V70 jest bardzo mocmo upchany,nawet jakieś lekkie zmiany robili z alternatorem i skrzynią.
Co do ogólnej budowy V50, słabo wypadają fabryczne amortyzatory i łożyska (w moim odczuciu boją się dużych prędkości), ja wymiemiłem na SKF i będę wracał do FAG, tylne reklamowane są co 6-7 mieś w mim aucie (SKF puszczają na uszczelnieniu ).
Środek zrobiony z dobrych materiałów,wygodny fotel kierowcy, moim zdaniem ciasnawe auto, z zewnątrz wygląda na bardziej przestronne.
Plus to że części zawieszeniowe możesz kupować od Forda czy Mazdy i jest sporo ofert na aukcjach internetowych.
I ja niestety odradzam kupno u handlarza,wiem co reanimują i jakie auta kupują gdzie i jak je kręcą.
Wczoraj oglądałem C3 z 11r, panie do małych poprawek lakierniczych, kilka zaprawek ledwie, a auto miało zdjęte 70 tysi z liczmika i cała prawa strona lakierowana i szpachlowana.
Szukałem dla siebie D5 ale u nas bya wtedy S40 "salon PL,od właściciela", V50 znalazłem kilka w DE, ale tak 5 tyś Euro za 06r (mowa o ofertach prywatnych).
Motor dobry, 200 tyś to nie jest kłopot dla tego silnika, do 800 tyś powinien polatać (z jakimiś drobnymi naprawami),mało palący w trasie,miasto też w granicach rozsądku, tylko w porównaniu z V70 jest bardzo mocmo upchany,nawet jakieś lekkie zmiany robili z alternatorem i skrzynią.
Co do ogólnej budowy V50, słabo wypadają fabryczne amortyzatory i łożyska (w moim odczuciu boją się dużych prędkości), ja wymiemiłem na SKF i będę wracał do FAG, tylne reklamowane są co 6-7 mieś w mim aucie (SKF puszczają na uszczelnieniu ).
Środek zrobiony z dobrych materiałów,wygodny fotel kierowcy, moim zdaniem ciasnawe auto, z zewnątrz wygląda na bardziej przestronne.
Plus to że części zawieszeniowe możesz kupować od Forda czy Mazdy i jest sporo ofert na aukcjach internetowych.
I ja niestety odradzam kupno u handlarza,wiem co reanimują i jakie auta kupują gdzie i jak je kręcą.
Wczoraj oglądałem C3 z 11r, panie do małych poprawek lakierniczych, kilka zaprawek ledwie, a auto miało zdjęte 70 tysi z liczmika i cała prawa strona lakierowana i szpachlowana.