[2.0D 136KM 07-] Powtórne założenie DPFa (2.0D 136 KM - 2010r)

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez PEgaz » 20 kwi 2017, o 07:50

dzień dobry wszytskim,

Chciałbym zakupić v50tkę w silniku jak w temacie, samochód ma wyciety DPF.

Jestem motoryzacyjnym leszczem, więc na początku byłem święcie przekonany, że wycięty DPF to atut tego samochodu (jedna mniej rzecz do popsucia). Po przeczytaniu połowy internetu jednak trochę zmieniłem zdanie - ponoć zarówno w Polsce mają się już brać za takie samochody a za granicą standardem jest weryfikacja Polaków pod takim kontem i kary są drakońskie (rzędu 3500/500 eur + lawet do Polski). Za granicą bywam często, więc mnie świadomość takiego zagrożenia ... trochę przytłacza :)

Z drugiej strony samochód mi się podoba i mógłbym go wziąć i DPFa dołożyć znów dołożyć i tutaj rodzą się pytania:

1. rząd kosztów takiej usługi
2. polecany warsztat najchętniej na śląsku, który zna się na rzeczy
3. czy takie mieszanie z DPFem wycinanie/wkładanie spowrotem jakoś może wpłynąć niekorzystnie na żywotność silnika i/lub czegoś innego i czy w ogóle ma to sens ekonomiczny, bo może lepiej zapomniec o tym samochodzie i szukać czegoś innego (choć wybitnie mi się podoba :)


pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
piotr
PEgaz
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 07:36
Model: v50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Gucio16 » 20 kwi 2017, o 08:16

Koszt zależy od silnika jaki masz w aucie.Ceny zaczynają się od 650 zł. do 1,6D. tani zamiennik. Do tego dochodzą chyba czujniki (jak są w komplecie to dobrze) i koszt wgrania softów.
Do twego modelu ceny od 1100 do 3000 tyś. Rozważ czy gra jest warta świeczki.
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 840
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez PEgaz » 20 kwi 2017, o 12:25

Mam już trochę dość jeżdzenia w kółko i oglądania starych rzęchów udających igły, z mega niskim przebiegiem (tylko po leasingu z zagranicy z 10 właścicielami po drodze i zawsze wyglądające naprawdę źle) tutaj w końcu znalazłem coś co wygląda dobrze i mam całą historię zweryfikowaną.

Więc mam zagwozdkę :) Ale dzwonię po warsztatach i może gdzieś znajdę sensowną usługę założenia go spowortem w znośnej cenie ... zoabczymy.

Dzięki.
PEgaz
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 07:36
Model: v50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Gucio16 » 20 kwi 2017, o 13:07

A może poszukaj w volvo select - używane z serwisu volvo trochę droższe ale pewne auta ja takie nabyłem i nie narzekam.
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 840
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez oktab » 29 wrz 2018, o 22:08

Witam ja pisze z podobnym problemem iz moje auto tzn Volvo V50 2.0D 136KM koniec 2007 ma wyciety dpf, jest rowniez bez modulu. Co jesli chcialbym powtornie zalozyc dpf ile kosztuje taka czynnosc wraz z czesciami tzn modul i sam filtr czastek stalych? Jestem laikiem i cala moja wiedze chlone na temat auta ciagne z internetu. Pozdrawiam
oktab
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 wrz 2018, o 22:02
Model: V50
Silnik: Diesel 2.0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron