prezencik

Rozmowy o wszystkim co nie związane z klubem

Powrót do Off-topic

Postprzez ocalonaa » 24 paź 2017, o 11:50

Witam

Poszukuję fajnego prezentu dla mojego narzeczonego. Czegoś nieszablonowego, niezapomnianego. Może odwiedziliście ostatnio jakąś fajną stronę z takimi prezentami godną polecenia. Z góry dzięki za pomoc.
ocalonaa
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 paź 2017, o 20:05
Model: SV
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez artek » 25 paź 2017, o 13:44

Kup mu lalę dmuchaną. :lol: :lol: :lol:
artek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 217
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez ocalonaa » 27 paź 2017, o 17:54

Zapewne by się ucieszył :) może wybiorę coś z tej strony https://www.murrano.pl/
ocalonaa
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 paź 2017, o 20:05
Model: SV
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misi3k » 3 lis 2017, o 08:52

Hej,
dla mojej dziewczyny ostatnio kupiłem zestaw słuchawkowy. Pracuje jako przedstawiciel handlowy i często nie ma jak odebrać telefonu. Tutaj znalazłem ciekawą propozycję https://www.philips.pl/c-p/SHB1400_00/m ... -bluetooth Słuchawki są bardzo wygodne i umożliwiają wykonywanie rozmów w każdym momencie. Teraz mamy stały kontakt :)
super rozwiązanie polecam!!
misi3k
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 lut 2017, o 14:08
Model: v50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: wawa

Postprzez Hatren » 4 lis 2017, o 21:19

A co powiesz na dobrej klasy aparat cyfrowy? Z tego co widzę tutaj https://www.morele.net/wiadomosc/rankin ... deli/1166/ to można teraz kupić za dobrą cenę na prawdę porządny aparacik cyfrowy. Sądzę, że mógłby się z takiego upominku ucieszyć...
Hatren
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 wrz 2017, o 18:30
Model: sdfd
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: warsza

Postprzez Pialt » 7 lis 2017, o 08:54

Ja swojemu chłopakowi kupiłam ostatnio http://mp3audio.pl/jaki-transmiter-fm-ranking/ Transmiter FM, niestety nie ma możliwości zmiany radia w aucie - wiec był to dla niego idealny prezent ;)
Pialt
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 lis 2017, o 08:37
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pchelka » 7 lis 2017, o 09:08

Na pewno warto wybrać coś, co mu się przyda. Jestem wielką fanką prezentów praktycznych. Może maszynka do golenia? Koniecznie poczytaj o takiej maszynce Philipsa: https://www.komputronik.pl/product/420927/philips-oneblade-pro-qp6510-20.html. Mój mąż ostatnio sobie ją kupił i jest z niej bardzo zadowolony. Myślę, że i Twój facet się ucieszy :)
pchelka
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 mar 2016, o 15:35
Model: c30
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: lublin

Postprzez maksi13 » 8 lis 2017, o 13:13

Ja wychodzę z założenia, że najlepsze prezenty to prezenty praktyczne. Nie lubię na przykład dostawać kwiatów, co mi po nich, skoro pobędą w wazonie przez kilka dni, a potem i tak uschną. Wolę otrzymać coś do kuchni albo do makijażu, wówczas wiem, że z tego prezentu będę mogła korzystać przez dłuższy czas. Podobnie postępuję, jeśli to ja wybieram dla kogoś prezent.
maksi13
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 lis 2017, o 13:02
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Hatren » 9 lis 2017, o 11:19

Według mnie jak ma być nietypowo i z zaskoczeniem to może któryś z tych dronów https://www.morele.net/wiadomosc/rankin ... dele/1073/ ? Facetowi na pewno spodoba sie taki prezent, w końcu każdy z nich to małe dziecko i lubią takie zabawki :D
Hatren
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 wrz 2017, o 18:30
Model: sdfd
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: warsza

Postprzez bvbc » 10 lis 2017, o 09:20

ocalonaa napisał(a):Witam

Poszukuję fajnego prezentu dla mojego narzeczonego. Czegoś nieszablonowego, niezapomnianego. Może odwiedziliście ostatnio jakąś fajną stronę z takimi prezentami godną polecenia. Z góry dzięki za pomoc.


Kurczę, nie wiem co Ci tutaj doradzić. Sama najlepiej znasz swojego narzeczonego. Wiesz co mu się podoba i myślę,że Ty najlepiej wymyślisz co mu będzie się najabrdziej podobało. Sam z męskiej perspektywy jetem w stanie Ci napisać,ze byłbym o wiele baredizej zadowolony z czegoś praktycznego co mi się przyda, ewentualnie z czegoś co mogę zjęść niż z jakiejś pierdułki, która będzie jedynie stała na półce i się kurzyla. Myślę,że wielu mężczyzn również podzieliłoby ten punkt widzenia...
Zobacz sobie jakie świetne czekoladowe figury zamówisz tutaj:
https://chocorepublica.pl/products/czek ... eta-okazje
Obrazek
Avatar użytkownika
bvbc
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 72
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 08:51
Lokalizacja: rzesów/krk
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości