silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
17 sty 2016, o 10:09
witam mam pytanie do klubowiczow wczoraj podczas jazdy moje v 50 2 o d jagby stracilo moc po krotkiej przerwie i zgaszeniu go jechal juz normalnie pierwszy raz cos takiego mialam jesli ktos wie o co chodzi to prosze o porade jeszcze byl komunikat potrzebny serwis silnika pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz
17 sty 2016, o 11:43
Czy przed tym zadusiłeś auto przeciągając go za bardzo na obrotach ? Turbina przeszła w tryb awaryjny - jeśli było tak jak napisałem to nie przejmuj się niczym - tylko po prostu nie przeciągaj obrotów tak mocno ( pewnie poszło powyżej 3,5 tys.) jeśli nie to przyczyny przechodzenia w tryb awaryjny trzeba poszukać gdzieś indziej.
18 sty 2016, o 05:40
Ale kolego dałeś porade....
"jeździj najlepiej do 2000 obr/min i bedzie dobrze"
Auto ma śmigać w całym zakresie...ja swojego moge przeciągnąć do 4000 obr/min i nic się nie dzieje.
I TAK MA BYĆ!
Koleżanko najprawdopodobniej mogło nastąpić przeładowanie turbiny i została ona odcięta żeby nie narobiła bałaganu ale jest to oznaka że czas będzie zacząć myśleć o mechaniku jeśli się to będzie powtarzać.
Zasyfiona geometra w turbinie...ewentualnie czujnik sterowania turbo.
Pozdrawiam
27 sty 2016, o 20:09
Polecam sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania i podłączyć pod komputer. V50 w dieslu lubi zapomnieć sobie o mocy
31 sty 2016, o 17:37
Ostatnio byl wyjmowany akumulator do ladowania czy to moze miec wplyw na moc bo jest gozej raz moc jest raz mie ma nawet ginie podczas jazdy znacie moze jakis dodry warsztat z lodzkiego
31 sty 2016, o 21:16
"Auto ma śmigać w całym zakresie...ja swojego moge przeciągnąć do 4000 obr/min i nic się nie dzieje."
Przeciągnij auto na 2 biegu do 4 tys. obrotów i nie powiesz mi ze auto ci się nie zdusi... miałem własnie taki przypadek - ze po zbyt mocnym przeciągnięciu na 2 do 4 tys. może nawet lekko ponad - auto się zdusiło ,turbo przeszło w tryb awaryjny i wyskoczył komunikat "wymagany serwis silnika" - na szczęście nic się nie stało i po zgaszeniu i zapaleniu silnika wszystko wróciło do normy i komunikat już się nie pokazał.
Dlatego zadałem pytanie czy nie przeciągnięto zbyt mocno obrotów - przeczytaj 1 post
2 lut 2016, o 20:31
U mech na kompie wyszlo ze zawor erg jutro jest i zobaczymy co bedzie.pozdro.
15 maja 2016, o 17:00
twój problem najszybciej rozwiąże dobry serwis. Skontaktuj się z kimś naprawde sprawdzonym. Oni szybciej znajdą problem i rozwiążą go. Mój znajomy miał podobny przypadek i zgłosił się do
http://www.rad-kow.pl/. Dlatego wydaje mi się, że jak zgłosić się do nich to Ci pomogą.
13 kwi 2019, o 11:36
Witam,
podepnę się pod temat, wracałem ostatnio autostradą, jechałem sobie spokojnie jednostajnie bez szaleństw około 120Km/h i nagle auto straciło moc, komunikat "WYMAGANY SERWIS SILNIKA"... po analizie błędów VIDĄ mam takie coś:
ECM-2263 Turbocharger (TC) control. Faulty signal
ECM-0234 Turbocharger (TC) control. Pressure too high
Jak myślicie może to być wina elektrozaworu? 2 lata temu zmieniałem go na nowy...
Czy szukać przyczyny w innym miejscu?
Bardzo proszę o pomoc.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.